Follow Ashhhrapp on : Instagram : https://www.instagram.com/ashhhrapp_ . 2nd youtube channel : ACERAPP SHOW …
Kilang Johor ambil staf baru
#KISAH #SERAM #BARKOBA #SHOOTING #HORROR #STORY
Follow Ashhhrapp on : Instagram : https://www.instagram.com/ashhhrapp_ . 2nd youtube channel : ACERAPP SHOW …
Kilang Johor ambil staf baru
#KISAH #SERAM #BARKOBA #SHOOTING #HORROR #STORY
cita dia byk aaaa..xlancar
bang invite lagi abg bell please
icon plastic hitam
icon plastic hitam hahaha
Lagi artis ii Kasi masuk bang
Kalau tak kelakar dan mengembirakan hati orang lain bukan bell kan…😂😂😂😂
peh…2 tahun lepas…..aku baru nk tgok….hahahaha
Bell ni pernah jmpa dia lepak dkt cafe di alamanda.kita pandang dari jauh je.sbb nk tegur malu. Masalahnya dia yg tegur kita.trkejut ada artis yg merendah diri ni.
Bukan kisah seram kat mckk ni banyak nye berlaku kes liwat?
Mne gmba hntu tuu??
knp time sblom bang bell nk share gmbar mcm ad sound bising ? minit 4:45 cmtu
Mana seram nya bang,bell ni kelakar,hahahaha..sembang pasal seram tapi tgk muka bell x blh tahan 😂😂
Abang bell dgn abang zoey antara komedian yang veteran.. Kalau boleh acap.. Jemput guest komedian.. Next jemput abang ropie😂
Nk lagi seram dkt gerik rumah penghulu mukim kerunai rumah dia sebelah dgn pejabat kt situ ramai org kampung kata rumah tu keras ada lembu org masuk pun terus hilang dan lagi ada la mahkluk halus duduk kt situ
Yak yak yei
Ngam2 memang aku cari abg bell punya cerita
yer betul kawasan rembau dan linggi memang banyak kerabat kerabat lama ..
Agak2 brp artis si ashrap ni dh jumpa😂
30.01.2024
Dua tiga hari ini duk layan Ashrapp Channel jer..
Linggi di kmpg permatang pasir ke?😂
Lawak sungguh si Bell ni eh. Natural-born comedian.
best abg bell
geng megah holdings??😅😅😅😅
aku respect la mna² artis yg hadir ke channel acap ni,xsombong,mesra,humble x blagak pun,kongsi citer & pgalaman mreka,🎉🎉🎉..smga rzki korang dikurniakn brlipat ganda..
kite org linggi……….hahahaha
Aku ada tengok bell jadi kaya.. cerita joyah..
Bell ni citer seram ke citer lawak😅
Yang gambar abang bell ngasri ambil tu macam anak monyet pun ada saya tengok , anak monyet lah tu
Mantap bang
omg.. kalau Bell jak memang seram jadi lawak ..tidak tau mo ketawakah nangis ni ahahahhahaaha
Opening dah lawak🤣
org kk banga jap
peh, masa bell citer pasal umah tu tkde org, terus rasa kepala meremang.. biasa rasa mcm ni bila mmg ada sesuatu..
@officialfadd
Dia klau kita jujur ikhlas masa kità buat kerja kita..hasil dia mmg lain….
Alhamdulilah Artis paling popular ABPH 2023 👏🏻👏🏻👏🏻
Skrg ni sapa yg kena gangguan sebenarnya? Manusia ke makhluk hlus tu😅
wow ada bell ngasri
niceeeeeeeeeee
Saya datang dari masa depan… Bell dah jadi artis paling popularrrr 🎉🎉🎉🎉🎉 alhamdulillah