Kepada yg degil2 ni ,.. KALAU KORANG TAK MAMPU MENJADI MANUSIA YG BERMANFAAT UNTUK ORANG LAIN, MANFAATKANLH DAN BUATLAH KEBAIKAN UNTUK DIRI SENDIRI,. FAHAM TAK
ye la 10k je . kompaun tokeh yg punya kilang . pekerja nya ikut arahan je sekurng2 nya 100k kedai burger 50k x adil .klau cina saman sikit melayu smpai 50k
Bagus btoi contest channel nie…saya terus tekan tombol merah tanda sokongan..dapat lihat apa yg berlaku lockdown nie.kepada yg degil tue..cukup lah..kerana anda abis orang lain terima nasib yg sama..patuhi lah SOP..bukan minum SOP…
X adil kot….pekerja bekerja atas Arahan Drp majikan….
Elok la perangai camni bagi b.p.r untuk rakyat pastu ambik balik duit rakyat…
Kepada yg degil2 ni ,..
KALAU KORANG TAK MAMPU MENJADI MANUSIA YG BERMANFAAT UNTUK ORANG LAIN, MANFAATKANLH DAN BUATLAH KEBAIKAN UNTUK DIRI SENDIRI,.
FAHAM TAK
ye la 10k je . kompaun tokeh yg punya kilang . pekerja nya ikut arahan je sekurng2 nya 100k kedai burger 50k x adil .klau cina saman sikit melayu smpai 50k
Sepatunye majikan yang kena, bukan pekerja… Pekerja cuma ikut arahan sahaja
alamak dekat belakang rumah aku je ni .. mcm mne la boleh jadi viral ni .. taman medan petaling jaya
Asal kompaun pekerja juga, kompaun la majikan je, dah majikan suruh kerja kalau x kerja kena buang kerja
Bagus btoi contest channel nie…saya terus tekan tombol merah tanda sokongan..dapat lihat apa yg berlaku lockdown nie.kepada yg degil tue..cukup lah..kerana anda abis orang lain terima nasib yg sama..patuhi lah SOP..bukan minum SOP…
rm10k je knpe murah, kedai burger rm50k