Bukan semua property value sentiasa naik boskuuuu. Boleh baca strategi duit Robert Kiyosaki yang lain di …
Syarat menjadi perunding hartanah
#Tengok #Video #Ini #Dulu #Sebelum #Terciduk #Property
Bukan semua property value sentiasa naik boskuuuu. Boleh baca strategi duit Robert Kiyosaki yang lain di …
Syarat menjadi perunding hartanah
#Tengok #Video #Ini #Dulu #Sebelum #Terciduk #Property
Regulate your tone. Annoying.
Hakikatnya mmg skrg byk rmh x terjual doc. Developer selalunya akan letak harga max mengikut gaji purata penduduk
beli ikut kemampuan beli ikut tempat strategik skli..
Menyewa ada mobilty nk pindah bila perlu..😅 dan sewa biasanya separuh drpd kos ansuran bulanan rumah2 di bandar.. i choose renting for now..
Masalahnya nak beli rumah dekat ngn bandar, pasti harga dia ke bulan.. gaji pon nak kne sedap, tambah pulak byk kerja yg contract skarang.. susah nak lepas loan
Flying
Yes! Dapat tambah ilmu lagi pasal beli rumah ni. Tapi sampai sekarang masih ragu-ragu nak beli rumah.hahaha..nanti kita fikir lagi
Macam tak berapa setuju je dengan part developer tu. Betul ke developer kaji dulu sblm buat rumah? Kalau ya kenapa banyak rumah yang tak terjual? Macam lebih ikut sentiment dari ikut kajian.
Rumah kat tgh bandar pon internet slow. Sbb terlalu padat penduduknya😅
Semenyih jugak kena 😂🤣hahaha , TAPI Semenyih tgh membangun dgn pesat byk sewaan yg majoritinya harga dikadar sederhana(mampu) walaupon jauh utk pusat bandar dgn highwaynya kesesakan traffic yg begitu sngt² padat , Hakikatnya ia sebernanya satu alternatif yg paling terbaik dgn kedudukannya yg strategik berada di bahagian tgh² negeri Selangor menjadikan Semenyih adalah penghubung jalan antara 2 negeri Selangor & N9 ini berkemudahan gerak ke pusat bandar Kuala Lumpur 😁 .
#PendudukSemenyih
#EcoHillPark#EcoMajestic
#BandarTasekKesuma#Broga
kalau macam aku prefer lagi duduk jauh dari bandar 😂 mgkin sbb aku dh terbiasa
Banyak kriteria nak beli rumah untuk investment. Beli rumah landed atau kondo tak semestinya dapat sewaan lebih tinggi dari bayaran bulanan bank. Lokasi penentu utama sama ada demand yang tinggi atau tidak. Demand penentu berapa boleh dapat pulangan, Demand tiada atau kurang pulangan pun tiada dan kurang.
Arabic Words
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ و عَلَى آلِ سِّيِّدِنَا مُحَمَّدٍ
Romanized Words
Allahumma Solli 'Alaa Sayyidinaa Muhammad wa 'Alaa Alii Sayyidinaa Muhammad
Subhanallahi Wa Bihamdihi
Subhanallahil 'Aziimi
Subhanallah Alhamdulillah Laa ila ha illallahu Allahuakbar
Astaghfirullahal 'Aziim Allazi Laa ilaa haa illaa Huwal Hayyul Qoyyumu wa atuubu ilaih
Hasbunallahu Wa Ni"mal Wakil
ag
Beli rumah subsale guna teknik no money down (nego ngan owner 20% down) atau beli rumah lelong
Relax bro
kalau buat reverse utk kawasan pinggiran bandar,rumah landed bole tak?kita pembeli,mampu miliki,pastu carik penyewa dulu dekat2 kawasan tersebut,yg nak rumah tapi tak mampu beli tapi mampu sewa….bole ker chupp dulu penyewa,dan terus janjikan secara tersurat,utk disewakan rumah yg bakal dibeli tersebut?tak paham?katakan saya nak duk rumah tu,tapi tak mampu beli/miliki-tapi mampu sewa ikut kadar pasaran tempatan,terjumpa pembeli yg rela beli dan sewakan kpd saya…ade ker yg buat camtu?or is this blue ocean?
Beli rumah jgn emosi tu je, rumah bukan boleh duduk lama, max umur kita 70-80 itu pon klau luck
Dev. tak kisah sgt klau umh x terjual ..sbb gov bleh tolong dorg …
Tajuk: Tengok Video Ini Dulu Sebelum Terciduk Harta Benda
Penerangan: Bukan semua nilai harta benda sentiasa naik bosku.