Simpanan USD$1 Juta & Bersara 35 Tahun, Ini Rahsia Steve Adcock



Siapa je tak nak bersara awal kan? Tak perlu stress dah fikir pasal kerja dan boleh travel satu dunia seawal umur 35 tahun.

kaedah mudah tingkatkan simpanan kewangan

#Simpanan #USD1 #Juta #amp #Bersara #Tahun #Ini #Rahsia #Steve #Adcock

cara berkesan simpanan untuk masa depancara bijak tambah simpanancara praktikal simpanan dalam 12 bulancara simpanan berlipat gandacara simpanan untuk masa depankaedah efisien simpanan kewangankaedah mudah tingkatkan simpanan kewangankaedah pintar simpanan kewangankaedah tingkatkan simpanan dalam 12 bulanlangkah bijak simpanan dalam setahunlangkah cekap simpanan dalam 12 bulanlangkah mudah tingkatkan simpananlangkah pintar tingkatkan simpananpanduan asas simpanan kewanganpanduan mudah simpanan kewanganpanduan simpanan kewanganpanduan tepat simpanan dalam setahunpelan kewangan simpananstrategi bijak simpanan untuk masa depanstrategi jimat belanja simpananstrategi simpanan untuk masa depanstrategi simpanan yang berkesanstrategi tepat simpanan dalam setahunteknik cemerlang simpanan kewanganteknik praktikal tingkatkan simpananteknik simpanan yang berkesantips berjimat untuk simpanantips efektif simpanan dalam setahuntips mudah simpanan dalam setahuntips terbaik simpanan kewangan
Comments (12)
Add Comment
  • @ustaz3538

    Si rohana rozhan dapat USD10 juta dari mat salleh duit 1MDB

  • @matahari5066

    6 digit 🙄.klu gaji rm1500 camne tu nk bersara dgn simpanan bilion2.saya tak enjoy pun beberapa tahun baru jalan2 sekali itupun saya budget utk perbelanjaan pun tak dpt nk simpan byk.🤭

  • @Nomorename73

    Orang yang cerdik kewangan pemikiran berbeza dgn orang yang buta kewangan

  • @Mizqr

    Kalau dia dpt 1M dgn gaji minima kt Malaysia rm1500, itu aku respect

  • @nofaafifa92

    try follow basic salary dlm matawang ringgit mmg mampus lah tak dpt nk simpan ..nk berangan bersara umur 65 pun dah mustahil apatah lg nk bersara awal 30-an🤣🤣🤣

  • @DrHaffeast

    gaji 6 digit. Contoh 100K. Simpan 90K. 5 tahun dah 4.5 million.

  • @senariahabdlatif2863

    Ape barang, gaji 6 digits baru dpt simpan 1 mil USD je, kalau sy dah simpan 40 mil USD..ikut system compounded

  • @MrDoomi-in9zm

    So kiranya aq kena simpan 100k ke 200k setahun untuk pencen sebelom umo 40😅…klu simpan full gaji yg dapat tiap2 bulan setahun baru 50k ke 80k je ni🥲

  • @rizqdanniel824

    He’s been paying hundreds of thousands of dollar as his basic salary..what else do you need to complaint..

  • @rizqdanniel824

    Haha
    Lol
    Klu gaji 6 digit tp dpt simpan usd1m..
    To me it’s a shame..adding more to that..that kind of thing for 6 figures salary .. he should be retired below 30s not 35..any way and anyhow that is a good info..
    This kind of things just make me remember about the Bangla that have eaten onion with rice for all the time when he is working in Malaysia could save up more millions in RM..
    Btw..this story and the way he doing it could have inspired us not to use our salary more then 70% or could have want rice with soy sauce only..just to retired early and having millions of money in bank.