Subscribe! Follow my TikTok: https://www.tiktok.com/@isawkwardguy IG: https://www.instagram.com/isawkwardguy/ #j …
Buku Sekolah Menengah Penuh Warna Malaysia
#sekolah #menengah #teachers #exams #sekolahmenengah #malaysian #malaysia #teachers
Subscribe! Follow my TikTok: https://www.tiktok.com/@isawkwardguy IG: https://www.instagram.com/isawkwardguy/ #j …
Buku Sekolah Menengah Penuh Warna Malaysia
#sekolah #menengah #teachers #exams #sekolahmenengah #malaysian #malaysia #teachers
At least cikgu bagi hint ada Salah 😂
The last time the teacher looked at me like this during SPM i gave her the nervous kobeni smile look
Why is this is so relatable especially when the teacher just tells me to continue my work
Ini xam maths tulis karangan buat apa 😂😂😂😂
The moment i close my exam paper asap😅😅
Esei?? 😂😂😂😂😂😂
This is why i always cover my answers when the teacher comes near
Sial lah the ptsd 😭😭
"Wei ni maths exam ah tulis karangan buat ape?"
Lol
Eh,Cikgu saya bukan cakap triple check,dia caka “记得做完了check 10 次”
Ingat lagi time exam b. Arab tanya cikgu 'mati dalam bahasa arab apa ye?'
Cikgu: sama la dgn bahasa melayu
Aku:ماتي? Muka cikgu lepas tgk aku tulis tu mcm speechless sat
Then someone just say "triple check lai lanjiau ahh?
Lepas lalu meja kau,terus cikgu jerit “kelas check balik jawapan..”!!!🥴🥴🥴
Cikgu add math aku dulu…lepas semua org x bole jawab…kena berdiri kat luar…cikgu aku dgn kecewanya dia kata…
"DAH AJAR PUN BODOH"😂
😂😂😂😂😂those are the hint the teacher gave
J… tak sabar nak tengok J jadi Cikgu
Selalu matematik…dlm keluarga aq sorang jer yg tak pernah Lulus matematik…tp sains and english paling top…pun bapak tak approved dia gelak… sedih hidup aq..
Meja dahlah depan meja cikgu..mmg dia gi tengok kertas ah..muka cikgu bukan main disappointed waktu exam rbt
This so true 😂
Aku buat buat tutup paper.. cikgu dah gi belakang, baru aku buka balik😹
Omg camni lah my teacher 😅 seteress aku bila dia stop kat those lucky table and started asking questions . Adess
my teacher was the first that you make
Aku tak boleh lah yang last tu😂
some producer pls hire this boi. he really good in character role acting.
Bodoh=smart boy fr 😂. In the end cikgu cannot tahan liao
ni math ko buat karangan buatpe hahahaha
bwhahahahaha… subtitle always make me laugh …hahahah
Biasa nye double check je
hahahahahahaa
omg your slow voice is soooo like belong to handsome man but once u shout dangggg my soul leaving the body for 10 second ahahhaa siottt!!!
The teacher will make a eye contact😂😂
Yg tulis karangan in math test:
‘Please cikgu bagi saya lulus skali ni shj. Tolong saya cikgu. Nanti bapak saya puk-
Pernah masa SPM trial, this very one cikgu cakap macam ni to the class and told my friend the ‘correct answer’. And then turns out the answer cikgu tu bagi is actually salah. It was math paper and that teacher wasnt even a math teacher😂 the audacity thoooo. Oh this happened 8 years ago btw. I pity my friend
nah in my school ah, the teachers do that and im in sekolah rendah
Ya allah terkejut saya
Kau aq jadi cukgu pun aq akan buat benda yang sama😅
paling taksuka kalau cikgu datang baca jawapan gini 😭😭😭 dahla kadang kadang kitonyo jawab merapu 🤣
SOO TRUEE😒😾
HAHAHA
Aku cikgu senyum pon dah overthinking