Rawatan Jerawat


Rawatan Jerawat

Yang hormon tengah tak berapa stabil tu boleh tengok video ni. https://mlstudios.my #dralinahasni #kesihatan.

Penyelesaian rawatan jerawat

#Rawatan #Jerawat

Cara pemakaian pelindung matahari yang berkesanHubungan kecergasan dan kecantikanJenama kecantikan tanpa kekejamanJenama kosmetik organikKepentingan hidrasiKesedaran dan kecantikanMinyak pati untuk kecantikanMitos kecantikan yang dibongkarPanduan jenis kulitPemakanan untuk kulit berseriPenjagaan kulit anti-penuaanPenyelesaian rawatan jerawatPetua kecantikan semulajadiPetua kesihatan holistikPetua solekan untuk pemulaPilihan penjagaan kulit veganProduk kecantikan bersihProduk penjagaan kulit terbaikRawatan kecantikan DIYRawatan penjagaan kulit profesionalRawatan spa di rumahRutin penjagaan kulit mengikut musimRutin penjagaan rambut yang sihatSuperfood terbaik untuk kulitSuplemen terbaik untuk pertumbuhan rambutTabiat gaya hidup sihatTeknik mengurangkan stresTopeng muka yang melembapkanTrend kesejahteraan 2024Vitamin terbaik untuk kulit
Comments (45)
Add Comment
  • @HaffizIzham

    Berapa kos rawatan untuk jerawat jerawat severe

  • @williamng1693

    Dermatologist kat rata2 gila punya mahal kat malaysia ni, for T20 ok la for B40 menabung semata2 utk ini, what the world.

  • @mathaddict91

    Boleh tlg suggest pakar kulit yang ok? Terlalu byk sgt skin specialist yg ada ..

  • @amirulamin8566

    Sapa nak tengok muka akak ni dekat2 nak tengok kulit muka dia…. 🤣🤣

  • @gemnuna02

    but my friend said that if they stop taking ubat from doctor makin teruk jerawat tu so how

  • @moadorable

    sye teringin nak pergi jumpa pakar kulit sebab muka sye dh lama berjerawat sejak f2 smpai naik f5 tapi sye tak reti and sye tkde confident nk pergi jumpa kalau ada kawan yg pandai dlm bab2 ni dh lama sye ajak dia teman😭

  • @in7thheaven572

    Baru live dlm BNI tadi … saya nampak dr 🥰😍

  • @sss-ry9gr

    Rawatan parut chicken pox (kena usia dewasa) yang cam kawah tu sama dengan kesan parut jerawat kawah sebelum ni ya ? Atau ada solusi lain ?

  • @nzika01

    Personal advice from me who had to deal the acne with the doctor for months… if ada jerawat yg makin hari makin bertambah/teruk, better use the product AT LEAST from the DRUG STORE ( never trust apa yg di insta, twitter and so on ) yes, all the testimonials berjaya ( yg x berjaya u tahu ke brp ramai ? ) , different human, different reaction..drpd u choose the product tht u tak sure is it suitable for u or nah, please go to the specialist tht u trust …they now what to give you according to your skin condition bukan standardise semua cases dgn 1 ubat penyelesaian.. carilah doktor from the day 1.. jgn guna any local product even harga melambung sbb kualiti yg konon dijamin cus we never know what's gonna happen in the end of the day … especially for the beginner ( jgn nub & trust the marketing..endup , all the losses u kena tanggung ) ..because the cost yg u nak tanggung untuk rawat all the damages after all the unsuccessful products tu 2x 3x mahal dari day 1 u jumpa doktor untuk treatment.. lg murah dri product2 yg bulan2 u spent & didnt works for ur skin..

    please, jgn percaya 'sgt' all the recomended products frm the youtubers/twitter.. some of them mmg spesis pakai ape pon mmg cantik, some of them myb yes they had to go through the darkest phase of their life .. but, still…they just shared what's suite with their skin, not us. ( & some of them, kulit x bermasalah but loved to do research & share..kita pun ikuttt..them, bammm makin teruk )

    dont waste your money dgn 'try & error' concept. pergi doktor, 1 rawatan merangkumi 1 bulan u punya skin care price..for every month, maintain..
    maaf sekiranya ada kekhilafan…

  • @OzalCBR650F

    saya jerawat brnanah macam ada kolam besar dlam bwah kulit..hmmmm..

  • @pentol8056

    Boleh Tak bagitahu cara menghilangkan flek hitam 😢

  • @fadillatif6111

    Roaccutane…doktor pakar kulit pernah bagi..tpi lepas 1 mati jerawat…tumbuh lagy…lepastu saya stop ubat tuh….muka saya nmpak okey…saya x pkai pencuci muka..just cuci muka ngan air suam (cuckoo) setiap ari…pagi,tengah hari,petang dan nk tido…kurangkan makan bende berminyak…just mkan bende rebus je…kalau mkan pon ayam bakar je…boleh amalkan…lihat hasilnya…pernah buat hampir 1 tahun buat cara ni..muka x de naik jerawat….cuma mampu x mampu je lah nk wat…hahahahahaha

  • @aishahmz5634

    just nak share, kadang2 masalah jerawat ni berpunca drpd poor diet. sy dulu jerawat agak teruk, tapi lepas ubah diet dah makin okay, jerawat dah xselalu singgah.

    sy ubah diet dgn byk minum air kosong, kurangkan makanan berminyak, kurang makan kuah, banyak makan sayur dan buah. dan yg paling penting, kurangkan gula. gula ni antara factor yg menyebabkan overproduction of sebum kat muka. kalo dah makan nasik xpayah laa order teh ais, nt makin byk gula dan akan trigger macam2 mekanisme dlm badan kita, termasuklah jerawat dan kegemukan

  • @arman5253

    Bleh explain pasal keloid plak x lepas ni?

  • @Me-nq9uy

    Comedonal acne ni sama dngn fungal acne ke?

  • @nashrulhilmi2477

    MUKA BERPARUT?BERJERAWAT?GELAP?HAHHHH!!!INI ADA BERITA BAIK BUAT ABANG DAN KAKAK SEMUA SAYA AKAN BANTU ABANG DAN KAKAK SEMUA SELESAIKAN MASALAH YANG BERKURUN LAMA TUHH HAHH!!!NAK TAHU JALAN PENYELESAIAN? WHATSAPP SAYA DAN ABANG KAKAK SEMUA BOLEH TENGOK FEEDBACK CUSTOMER SAYA MEMANG BETUL-BETUL SUPER GILA… HARINI PAKAI… ESOK EX MINTAK GET BACK HAHH KAU APA TUNGGU LAGI WHATSAPP SEKARANG!!!!!!
    WHATSAPP: 0184650078 -NASHRUL

  • @ameerahosman9278

    Nak pakai ubat ubat tu time bile ye?? After cuci muka ke after toner ke

  • @AJK2013

    kalau buat video based on effect accutane psychologically boleh? 🥺

  • @nabilahuda3217

    slain klinik,,jadi spa facial estetik tu xprlu ke mcm mne??

  • @Ropts

    Kak kalau buat laser treatment 1 Kali je boleh ke?