Rawatan Jerawat
Yang hormon tengah tak berapa stabil tu boleh tengok video ni. https://mlstudios.my #dralinahasni #kesihatan.
Penyelesaian rawatan jerawat
#Rawatan #Jerawat
Rawatan Jerawat
Yang hormon tengah tak berapa stabil tu boleh tengok video ni. https://mlstudios.my #dralinahasni #kesihatan.
Penyelesaian rawatan jerawat
#Rawatan #Jerawat
Klau jumpa beautician kt medispa utk dpt kan rawatan boleh ke?
Berapa kos rawatan untuk jerawat jerawat severe
Dermatologist kat rata2 gila punya mahal kat malaysia ni, for T20 ok la for B40 menabung semata2 utk ini, what the world.
Boleh tlg suggest pakar kulit yang ok? Terlalu byk sgt skin specialist yg ada ..
Yg macam nazin othman buat treatment tu sama ke?
Hari ni berlajar biogrhaphi 😌
Ada duit….semua jalan
Sapa nak tengok muka akak ni dekat2 nak tengok kulit muka dia…. 🤣🤣
but my friend said that if they stop taking ubat from doctor makin teruk jerawat tu so how
sye teringin nak pergi jumpa pakar kulit sebab muka sye dh lama berjerawat sejak f2 smpai naik f5 tapi sye tak reti and sye tkde confident nk pergi jumpa kalau ada kawan yg pandai dlm bab2 ni dh lama sye ajak dia teman😭
Kalau pakai putih telur boleh ke ?
Jerawat aku dah takpat bawak bincang
Baru live dlm BNI tadi … saya nampak dr 🥰😍
Adakah Akak Ni Doktor???
Tahu tak ubat apa yg bagus untuk jerawat badan ?
Kalau jerawat tu orng lama dh aq katok
Berapa kos sekali kalau buat treatment
Ak rimas dengar dia ketawa bab2 jerawat ni
Nk dpt dgn mudah beli dimana ya dokter ubat itu?
Rawatan parut chicken pox (kena usia dewasa) yang cam kawah tu sama dengan kesan parut jerawat kawah sebelum ni ya ? Atau ada solusi lain ?
Personal advice from me who had to deal the acne with the doctor for months… if ada jerawat yg makin hari makin bertambah/teruk, better use the product AT LEAST from the DRUG STORE ( never trust apa yg di insta, twitter and so on ) yes, all the testimonials berjaya ( yg x berjaya u tahu ke brp ramai ? ) , different human, different reaction..drpd u choose the product tht u tak sure is it suitable for u or nah, please go to the specialist tht u trust …they now what to give you according to your skin condition bukan standardise semua cases dgn 1 ubat penyelesaian.. carilah doktor from the day 1.. jgn guna any local product even harga melambung sbb kualiti yg konon dijamin cus we never know what's gonna happen in the end of the day … especially for the beginner ( jgn nub & trust the marketing..endup , all the losses u kena tanggung ) ..because the cost yg u nak tanggung untuk rawat all the damages after all the unsuccessful products tu 2x 3x mahal dari day 1 u jumpa doktor untuk treatment.. lg murah dri product2 yg bulan2 u spent & didnt works for ur skin..
please, jgn percaya 'sgt' all the recomended products frm the youtubers/twitter.. some of them mmg spesis pakai ape pon mmg cantik, some of them myb yes they had to go through the darkest phase of their life .. but, still…they just shared what's suite with their skin, not us. ( & some of them, kulit x bermasalah but loved to do research & share..kita pun ikuttt..them, bammm makin teruk )
dont waste your money dgn 'try & error' concept. pergi doktor, 1 rawatan merangkumi 1 bulan u punya skin care price..for every month, maintain..
maaf sekiranya ada kekhilafan…
Adapelen gel Tu Ada Jual kt mana?
saya jerawat brnanah macam ada kolam besar dlam bwah kulit..hmmmm..
Sis punyee rawatan katt mnde
Sangat bermanfaat👍
Boleh makan EPO ke?
Boleh Tak bagitahu cara menghilangkan flek hitam 😢
Roaccutane…doktor pakar kulit pernah bagi..tpi lepas 1 mati jerawat…tumbuh lagy…lepastu saya stop ubat tuh….muka saya nmpak okey…saya x pkai pencuci muka..just cuci muka ngan air suam (cuckoo) setiap ari…pagi,tengah hari,petang dan nk tido…kurangkan makan bende berminyak…just mkan bende rebus je…kalau mkan pon ayam bakar je…boleh amalkan…lihat hasilnya…pernah buat hampir 1 tahun buat cara ni..muka x de naik jerawat….cuma mampu x mampu je lah nk wat…hahahahahaha
Mane nk beli bende tu
just nak share, kadang2 masalah jerawat ni berpunca drpd poor diet. sy dulu jerawat agak teruk, tapi lepas ubah diet dah makin okay, jerawat dah xselalu singgah.
sy ubah diet dgn byk minum air kosong, kurangkan makanan berminyak, kurang makan kuah, banyak makan sayur dan buah. dan yg paling penting, kurangkan gula. gula ni antara factor yg menyebabkan overproduction of sebum kat muka. kalo dah makan nasik xpayah laa order teh ais, nt makin byk gula dan akan trigger macam2 mekanisme dlm badan kita, termasuklah jerawat dan kegemukan
Bleh explain pasal keloid plak x lepas ni?
Comedonal acne ni sama dngn fungal acne ke?
what is bell's palsy?
Kalau dh selalu picit nk buat mcm mane😭
MUKA BERPARUT?BERJERAWAT?GELAP?HAHHHH!!!INI ADA BERITA BAIK BUAT ABANG DAN KAKAK SEMUA SAYA AKAN BANTU ABANG DAN KAKAK SEMUA SELESAIKAN MASALAH YANG BERKURUN LAMA TUHH HAHH!!!NAK TAHU JALAN PENYELESAIAN? WHATSAPP SAYA DAN ABANG KAKAK SEMUA BOLEH TENGOK FEEDBACK CUSTOMER SAYA MEMANG BETUL-BETUL SUPER GILA… HARINI PAKAI… ESOK EX MINTAK GET BACK HAHH KAU APA TUNGGU LAGI WHATSAPP SEKARANG!!!!!!
WHATSAPP: 0184650078 -NASHRUL
Nak pakai ubat ubat tu time bile ye?? After cuci muka ke after toner ke
kalau buat video based on effect accutane psychologically boleh? 🥺
Kalau pakai Fusidic acid cream boleh ke ?
Takdir dh jerawat tu
Kalau jerawat badan mcm mne
Raw meat primal diet
Thanks utk inform ni
slain klinik,,jadi spa facial estetik tu xprlu ke mcm mne??
Kak kalau buat laser treatment 1 Kali je boleh ke?
Apa Jadi klau picit jerawat😅