Korang prefer beli emas atau simpan dalam ASB/TH? Boleh dapatkan bekas barang kemas di sini https://shope.ee/89rCBvIvjO …
teknik simpanan yang berkesan
#Macam #Mana #Boleh #Mula #Simpan #Emas
Korang prefer beli emas atau simpan dalam ASB/TH? Boleh dapatkan bekas barang kemas di sini https://shope.ee/89rCBvIvjO …
teknik simpanan yang berkesan
#Macam #Mana #Boleh #Mula #Simpan #Emas
Emas ni tak mudah dimakan inflasi contoh KO ade duit kat Bank 50k, selang beberapa tahun duit KO berkurangan di mamah inflasi contoh nya dari 50k berkurang ke 30k dan selanjutnya, KLU emas tak mudah dimakan inflasi KLU KO beli emas tu 300 , 10tahun kemudian tetap tak berkurangan cuma meningkatkan sedikit demi sedikit nilai emas tu.
Simpan sikit sikit lama2 jadi bukit
Saya simpan emas di QM..3 dalam 1
"Takkan turun" hahahahah
Last last ejen ahaha
Hati2, jangan jatuh kepada syirik dengan yakin keselamatan kewangan dengan emas.. aku simpan emas sebab yang pertama ia cantik, kedua aku benci fiat currency.
Publik gold ni sykt bumiputra ke.
Byk dealer dia melayu
Emas dn perak bukan pelaburan tapi simpanan.
Buat ms ni sy simpan perak dulu
https://youtu.be/5CfHOKEBJOs
Start menabung emas tahun lepas dgn public gold,setiap bulan target 1g,paling sikit beli rm100,bila dh withdraw emas makin seronok nk simpan😊,benda yg paling silap ialah kita tunggu emas harga turun,tak rugi beli emas,kita tak tahu bila jangka nilai ringgit semakin menurun
saya simpan emas sikit sikit… Tabung haji pon bagus cash juga perlu ada di tangan
Maaf nak selit komen jugak, video ni lebih kepada pendapat/pengalaman dia sendiri. Video ni tak boleh dibuat utk cakap mcmne nak mula simpan emas. Emas ada naik turun, nak merasa untung beli emas tu makan 5-6 tahun. Bukannya kau beli sekarang dengan harapan bulan depan emas turun. Tengok kedai emas sekarang lah, Emas naik turun ada tak dorg nak turun kan emas cepat2? Takde kan. Tengok bila emas naik, esoknya kedai emas ni naikkan harga emas per gram. Nak liquidify aset emas ni kau kena beli yang puluh atau ratus gram, 5 tahun akn datang baru nampak untung tu.
Gold tidak perfect tp lebih baik dari beli beg. Untuk wanita
emas tak pernah turun? you must be new here
aurat tangan perlu dijaga.. mugkin speaker x perasan kot
👌👌🌟🌟o
Betul tu klu nak invest beli emas bar or dinar jgn emas 916,klu nak jg emas perhiasan.. buah emas gna emas dinar 999.9 tp dia punya rantai bleh la gna 916 jd value besar tetap ada d buah emas tu
Kak , emas ada turun harga lah… bukan tak pernah turun.
Yang sebaiknya, diversify portfolio pelaburan , bukan semua simpn dalam emas.
Pengguna public gold hadirr
sape yg dh invest emas kt mana2 company bagitahu yg mana ok untuk jngka masa pnjg? boleh dijual dan dpt untung. emas 999 ok ke? pening aku
bagi link ilmu pasal emas ni untuk invest
Mksd nya emas perhiasan ke apa?
aku baru je tercari2 orng terngkan mcm mna nk simpan emas semalam😂 kbtln ml ada buat psl simpan emas ni