Kulit Sunburn? Ini Yang Perlu Anda Lakukan Untuk Merawatnya!
Kulit wajah terbakar adalah antara masalah kulit yang paling tidak disukai ramai. Berpunca daripada cahaya matahari, kulit wajah …
Cara pemakaian pelindung matahari yang berkesan
#Kulit #Sunburn #Ini #Yang #Perlu #Anda #Lakukan #Untuk #Merawatnya
kak nak beli kat mana tu
Banyak sangat main sungai musim2 panas ni..org tegur makin gelap😂
Saya sunburn yang terok,sebab saya memang kerja di bawah terik matahari 😢,sya tak tahu nak rawat macam mna d sebabkan kerja saya memang di bawah terik matahari 😢
Kulit wajah saya menghitam karena sinar matahari meski sudah pake pelindung krna saya kerja di sawah .sebaik nya kalo siang pke crim apa untuk perlindungan wajah saya
Puan boleh tak lotion pakai kat muka
Puan. Dalam fasa ni. Retinol pon perlu stopkan yer? Saya mmg pakai retinol ok. Tapi skang ade sikit belang muka. Minor. Tapi ade la. Sikit. Jadi sy perlu berhenti pakai retinol tu dulu yer?
Hari ni ride, pastu lengan yg kena sunburn. Pedih sgt2
saya pernah mengalami sunburn . kawan saya ada bagitahu jangan pakai pelembab dulu takut rosak muka . so saya pakai pencuci muka dan sunscreen je. lepas muka saya dah okay baru saya pakai semula pelembab dan skincare yang lain.
Muka saya burn bentuk mask :-), sekolah bnyk kena matahari,tambah hari sukan
kalau kulit sunburn dh bertahun tak rawat tapi baru nak start rawat, masih boleh kembali ke normal ke?
Kenapa kulit saya jadi burn teruk
dtg sni lepas umrah.. fuh
Puan Mary, saya nak tanya sikit,yang cara pakai pelembap tu kena guna pencuci muka dulu ke baru guna pelembap?
Puan mary, saya nak tanya sesuatu, yang Aloe Vera tu kena pakai dulu ke, then pelembap?Mesti pakai dua2 dulu ke sebelum keluar rumah? Pencuci muka pula harus pakai dulu selepas tu pelembap?
Saya harap puan boleh respon dengan cepat….!!!!
hurm paling stress bila ada training mesti kena duduk bawah matahari lpstu muka pun burn
Hari2 ke kena pakai pelembab tu ?
Macam saya memag hri2 meniaga mcm mne ye nak kurngkn sunburn ni😭dah mkin gelap muke
Sis mula i burn setengah²😭
Nk beli Aloe Vera jell tu kat mana
sye main sukan so memang sunburn la kulit tapi malam tu saye sapu kan air batu kat muka lepas tu sye pakai bedak sejuk sbb nak putih kan kulit tapi kekadang sye pakai serum or mosturizer je sebelum tido , cara sye ni okey ke tak ehh?