Ini rupanya RAHSIA yang digunakan oleh pelajar cemerlang! Patutlah boleh dapat 12A+.



Ini rupanya RAHSIA yang digunakan oleh pelajar cemerlang! Patutlah boleh dapat 12A+. #financialfaiz #pelajarcemerlang …

Buku Pelajaran Sekolah Menengah untuk Hadiah Malaysia

#Ini #rupanya #RAHSIA #yang #digunakan #oleh #pelajar #cemerlang #Patutlah #boleh #dapat #12A

Buku Pelajaran Sekolah Menengah 2024 MalaysiaBuku Pelajaran Sekolah Menengah Best Seller MalaysiaBuku Pelajaran Sekolah Menengah Edukasi MalaysiaBuku Pelajaran Sekolah Menengah Harga Berpatutan MalaysiaBuku Pelajaran Sekolah Menengah Online Terbaik MalaysiaBuku Pelajaran Sekolah Menengah Penuh Ilustrasi MalaysiaBuku Pelajaran Sekolah Menengah Promosi Hebat MalaysiaBuku Pelajaran Sekolah Menengah untuk Hadiah MalaysiaBuku Pendidikan Sekolah Menengah Berkualiti MalaysiaBuku Sekolah Menengah dengan Aktiviti MalaysiaBuku Sekolah Menengah dengan Diskaun Hebat MalaysiaBuku Sekolah Menengah dengan Diskaun MalaysiaBuku Sekolah Menengah Harga Murah MalaysiaBuku Sekolah Menengah Penuh Warna MalaysiaBuku Sekolah Menengah Terlaris MalaysiaBukuPelajaranSekolahMenengahEdukasiBukuPelajaranSekolahMenengahIlustrasiBukuPelajaranSekolahMenengahOnlineTerbaikBukuPelajaranSekolahMenengahUntukHadiahBukuPendidikanSekolahMenengahBerkualitiBukuSekolahMenengahAktivitiBukuSekolahMenengahDiskaunHebatBukuSekolahMenengahHargaMurahBukuSekolahMenengahPenuhWarnaJual Buku Pelajaran Sekolah Menengah Berkualiti MalaysiaJualBukuPelajaranSekolahMenengahBerkualiti
Comments (37)
Add Comment
  • @denay6895

    Sebenarnya anak2 mcm ni mmg dah Allah bagi gifted dari lahir. Cuba tanya dia, mula boleh membaca dan mengira umur berapa. Biasanya bawah 5 tahun. Dia pandang angka x sama mcm budak lain. Buat math pun dia org main congak dlm kepala jer. Musim nak peksa spm, dia asyik main game sampai pagi. Buku x berapa usik pun. Mak ayah ingat confirm 1 atau 2 A jer. Result keluar Alhamdulillah 12A. Pergi luar negara. Mcm tu jugak . Alhamdulillah. Itulah pengalaman ada anak mcm ni..

  • @4kt3z94

    Orang bijak ada cara dia tersendiri. Rahsia sebenar adalah ACTION. Ada ramai orang bijak tapi malas

  • @pakabu3869

    Biasa ja tu…time main,kita main…time belajar,kita belajar…. alhamdulillah dpt 1A je😅😅

    sebab lupa time belajar,asyik nak main je…😂😂😂

  • @A3142

    Nak tanya subjek apa, sebab ada subjek yg senang dapat A+

  • @SyaridzatYahya-mo1rx

    Kalu dah pala hotak genius (kurniaan tuhan), xpayah study pun boleh dpt 12A..

  • @Wendy-dm5ox

    Banyak trial exams sudah ada Q&A tu la rahsianya.

  • @babitonggek148

    Perghh pndai siak 12A+..aku dlu mlas2 pon dpt ler 9A..tapi nk dpt semua A+ mcm mustahil je utk aku..spesis otak genius boleh la😂😂😂

  • @JeffDeChasven

    Saye jenis belajar last minit baru ingat kalau belajar awal² memang tak masuk lerrr….1 jam sebelum periksa baru study balik…baru masuk otak😂😂lain orang lain cara even yang study group awal² last² fail😂konon nye

  • @zulaiqafarhana3751

    Ni cara saya bila masuk kolej…memang result tu improve sangat2 dari sekolah menengah dulu.. selain tu kene usaha lh jugak . jangan mudah give up sebelum cuba

  • @ahmadfairuzmohammed8101

    bagus anak ni…semoga dia berjaya dunia & akhirat dan dapat bagi syafaat pada mak-ayah dia…inshaAllah

  • @ariesfreya4158

    Samalaa bile macam tu kita tawlaa macam mana nak selesaikan apa2 soalan ..

  • @hobbykita5193

    Pesan sy hanya 1 sebijak apapun ingat ADAP ITU PENTING….. Banyak org yg bijak tapi adapnya kurang ada yg xdak adab langsung..tambah2 bila dah berjaya.. pesan ini bukan untuk dia tapi untuk kita Semua termasuk sy sekian,

  • @BROJALAN

    berbakat, tu je.. otak dia otak #silibus, tu yang mudah dia buat kerja. bukti ?! cuba letak dia di tempat yang salah ( bukan dunia silibus ), pasti sangkut.

    guru yang sama sekolah yang sama kaedah yang sama, segalanya sama.. tapi kenapa berbeza ?!
    jawab : berbakat !! ( otak silibus )

  • @udaimatunnur103

    Saya pun suka reverse study. Contoh, kalau dulu math, susah faham flow, saya tgk langkah kerja jawapan, dan cuba fahamkan step. Sebb math ni lain sikit, jawapan kalau sama tapi step x sama, dia tetap salah sbb x ikut konsep.

    Tapi kadang buku latihan dkt sekolah, bahagian jawapan cikgu cabut sbb x nak student tiru so jawapan pun x tahu inikan plk jalan kerja😅… lemah betul jadinya🙂

  • @brojai3116

    Kalau 12A Tu bukan tentang sistem belajar seseorang Tu.. tapi itu kelelebihan Dan Anugerah dari Nya ke orang itu.. yg tak dapat 12A Tu.. jgn angap diri anda bodoh.. sebab anda mungkin Ada kelebihan di area yg lain..

  • @hanie_honey6759

    Sy bachelor's buat fyp yg calculation punya part sy blaja through utube ni je tau😂 sbb sv sy msa tu Prof madya orgnya sgt² la busy sampai dia ckp pandai² you la nk survive fyp ni mcm mna …degree sy mmg bnyak depends on utube if lect ajar tak faham balik tu search kat utube confirm ada …alhamdulillah selamat grad on time jgak

  • @BigGaurus

    RAHSIA SAYA
    SIMPAN MISAI P RAMLEE..

  • @eL-Bent

    Belajar untuk ilmu.. Bukan untuk kerja.. Perasaan ingin tahu pasal ilmu tu.. Bukan menghafal..

  • @ayenvcr2985

    Dia mmg dikurniakan otak bijak pandai sbbtu dia sndri xtau nk ckp bla tnye rahsia..

  • @dragthegame5614

    Paling power copy tulah paling pandai, tak caya tengok china,, semua dia copy,, mantap

  • @zbk343

    tapi gred dah turun..
    dan soalan pon dah diturunkan kepayahannya…

    bukan cemburu kat mamat ni….bagusla anak melayu islam berjaya.

    yang risau..walaupun dh turun…
    banyak lagi yang gagal

  • @eewin8886

    Betul cara, boleh apply kt byk benda mindset tu

  • @mixedstudio3483

    Kalau aku hidup di zaman youtube… Confirm dapat 10G.. sebab layan bola je. Hahaha. ko xyah la nak kalau kalau. Belajar pun malas, hidup di zaman jawapan depan mata pun ko boleh GAGAL. Hahaha betul tak? Jangan panas pulak.. 😂

  • @AHumbleHuman

    Same la bang.
    Saya pun tengok youtube cara belajar. Lagi fun.
    Alhamdulillah saya memanfaatkan teknologi di hujung jari.

    Bila teringat kat parents. Kesian juga mereka dulu x de YouTube. Tapi kira mereka lagi hebat boleh score straight A tanpa bantuan video. Alhamdulillah dapat smart parents.

  • @princessnia59

    Paling penting gifted person Alhmdulliah anugerah dri Allah jgn dipersia

  • @elengarcia773

    sama la. nk tau jwpn dulu, baru blh kembangkan jalan kerja..

  • @En.Mangga

    Adik ni belajar dulu dari mana2 sumber untuk tahu teknik dan kemudian akan memudahkan dia.. Untung lah hidup zaman moden semua hujung jari 🥳

  • @user-px3wl9zy1t

    😂 betul tu
    Kelas tambahan wajib
    Kalau belajar kat Kelas agak malas sebab selalu borak…
    Tapi tulah hasilnya dapat markah paling bawah pun 80/100
    Bukan pandai,tapi tahu macam mana nak selesaikan jawapan 😂