Sekarang adalah masa terbaik untuk membeli rumah. Ini kerana harga hartanah berada pada paras terendah berikutan …
Pelaburan hartanah Selangor
#HARTANAH #Sekarang #Masa #Terbaik #Untuk #Beli #Rumah
Sekarang adalah masa terbaik untuk membeli rumah. Ini kerana harga hartanah berada pada paras terendah berikutan …
Pelaburan hartanah Selangor
#HARTANAH #Sekarang #Masa #Terbaik #Untuk #Beli #Rumah
menteri tak ada suara bila sebut pasal harga rumah.. pasal exjos motor cepat je respone
Cuban terbaik untuk tolong pemaju habiskan Stok rumah tak terjual.
Mana akan pulih..ekonomi makin teruk ada laa..
Oooo kalau aku beli rumah skrg rugi wooo sbb harga Masih Mahal…aku akn tahan diri aku drpd membeli sehingga pemaju kurangkan harga lagi…hahahaha
Bincang lak rumah harga 500k.
Bincang le harga 200k ke. Tu yg mampu milik
masa terbaik sgt la.. takut harga lagi jatuh takde org beli.. jadi buat la laporan acah2 suruh org beli..
murah pun tk mampu beli..jual la kat bangsa asing..kami rakyat malaysia sewa ja
Kita ni nama je warganegara malaysia,tp atas ic je, ramai rakyat malaysia yg xder tanah, kalau nak beli rumah cecah 200ribu dan keatas mana nak mampu..hrp pihak kerajaan dpt membantu warga yg betul2 susah..bagi tanah cukup2 untuk buat rumah pun syukurlah..sedangkan yg bukan warganegara sini pun ada tanah dn rumah..
kjaan bagi Bumiputra memeleki ruma,sini kena sana bayar,hrga ruma terlalu tinggi mana mungkin mampu
Terbaik bukan bermakna masa yg sesuai dimana ramai yg hilang kerja harga kereta turun masa harga minyak murah walaupun kajaan turunkan beberapa cukai di masa hadapan bila wabak atau harga minyak kembali mahal keadaan berubah semula seperti biasa peniaga beri alasan minyak naik harga
Mengarut dh dtg wabak,baru nk turunkan harga, kerajaan pun kena kawal sikit pembinaan kediaman mewah berapa ramai rakyat Malaysia yg kaya, org kaya pulak boleh beli byk rumah kemudian sewakan pd warga asing harga sewaan pula bukan murah.warga asing mampu sewa atau beli hartanah yg mahal sebb dtg bawa dollars.ni cara nk bagi rakyat sendiri smpai K.O menyewa.
Skrg ni citer dia utk yg mampu aje le, yg tk mampu pastu dia salahkn kerajaan, apo kono… skrg masa take money dri org yg berkemampuan atau terlebih mampu utk stabilized ekonomi. Halah halahh
Jangan beli rumah sekarang.Harga rumah akan terus menjunam dan pemaju perumahan yg telah banyak menyiapkan rumah tidak mampu membayar pinjaman bank.Buat sabar…THE DAY WILL COME.
Mula2 cakap soh beli kete sbb dh takde cukai, tp harga kete takde turun mana pon. Dah ni soh beli rumah pulak. Rakyat negara ni yg berduit mmg ramai dan sama byk yg kurang duit dan yg tak berduit. Dgn harga brg keperluan mahal. Tggu la habis moratorium nnt, semua papa kedana nk byr hutang..
Lepas covid suruh beli rumah, dulu org nak beli rumah punya susah, penjual rumah bnyk berlagak, pilih bulu time nak jual rumah, cuba kalau dulu aku dpt beli rumah, aku rasa skrg dh nak habis bayar..drpd sewa rumah org, bayar sampai bila2 pun tetap milik org..x gunalah
Kalau kerajaan boleh kasi bantu pinjaman bnk boleh lah , cuba lah bro pemimpin
Menteri PN kan skgra byk duit baru2 ini mgkn mrk boleh beli 2 atau 3 rumah utk sugar dedy mrk tinggal .
Lain kali la
Harga rumah teres satu tingkat di taman melawati, hulu kelang pada tahun 1980an pada gawat ekonomi black September adalah RM 40,000 tetapi sekarang RM 700,000….murah tahap tu lah…
Di sarawak masih juga mahal.
Sembang lebat
xyah beli. biar jer rumah2 tu mereput.
Hahaha memang masa terbaik untuk beli hartanah tapi ini juga masa ramai orang gaji di potong dan di buang kerja. Kalau harga rumah setara dengan harga gaji yang di beri mungkin boleh la bawak bincang aduh aduh
ramai yg tgh pokai baru la harga rumah murah adoi..
harga rumah rm300,000. harga selepas surut rm290,000..
mana ada rumah bwah ratus ribu ar….dulu ada skrg tara
Title: Masa terbaik untuk beli hartanah!
Me: Buka dompet…
Also me: Hari ni nk pergi mcd ke kfc eh?
Bubble