Fikir betul betul tujuan nak beli rumah supaya tak tersilap langkah.



Fikir betul betul tujuan nak beli rumah supaya tak tersilap langkah. #financialfaiz #belirumah #salahlangkah.

Beli rumah percuma

#Fikir #betul #betul #tujuan #nak #beli #rumah #supaya #tak #tersilap #langkah

Beli rumah dengan zero depositBeli rumah percumaBeli rumah pertama MalaysiaBeli rumah pertama tanpa duitBeli rumah tanpa modalBeli rumah tanpa wang pendahuluanCara beli rumah tanpa depositCara mudah beli rumah tanpa modalPanduan beli rumah tanpa modalPeluang beli rumah tanpa modalRahsia beli rumah tanpa modalRumah pertama tanpa depositRumah pertama tanpa modalStrategi beli rumah tanpa modalTips beli rumah tanpa modal
Comments (11)
Add Comment
  • @Sayangawakhehe

    Kalau keje gaji rm1500 tapi nak beli rumah teres setingkat atau dua..?

  • @anuarali3232

    Aku tak faham dgn korang berdua ni.kamu borak ni untuk apa?

  • @DakKamponk

    Nyesal bli slh lngkh jenuh nk jual.. 😭😭😭😭😭

  • @saifulazhar4556

    apa pun jadi.. mmg kena beli rumah juga.. x kira la beli utk apa tujuan.. Pastikan kita semua pencen nanti, duduk rumah sendiri..

  • @fatihahramli6726

    Beli rmh prima berbaloi x kalau nk buat rmh singgah?sbb suasana dia sy suka.

  • @aimannazri5603

    langkah paling bijak skrang adalah beli shop lot drpd beli rmh.beli tapak kedai pon dah kira bijak.sewa utk bsnes sllunya 10-15 tahun jadi laku keras…

  • @PalataoArmy

    tak praktikal dah beli rumah utk investment. Apartment harga rm300k pun bayar bulan2 dkt rm1500 dkt bank, tak masuk maintenance fees rm100-150, mana maunya nak bagi sewa rm2k. Kt klang valley ni kondo siap swimming pool bagai pun boleh dpt rm1300 utk sewa, mana mau nak bagi apartment biasa bagi sewa rm2k. Melainkan lot kedai dan kilang.

  • @budean88

    Rumah investment boleh utk duduk sendiri… dan rumah utk duduk sendiri boleh utk investment… best of both world

  • @GeorgiaAndrea

    Rasanya rumah duduk sendiri pun ada mathematical part jugak.. mungkin ni tmpt high end sbb nk privacy n keselesaan dan juga pk nilai dia kalau nk jual nanti.