Cara untuk Serikan Kulit (Selain Wuduk Of Course)
Perempuan: Ada beza glowing, brightening, whitening, lightening. Lelaki: Tu bedak ke? https://mlstudios.my #syafiqahghazali_ …
Rutin penjagaan kulit mengikut musim
#Cara #untuk #Serikan #Kulit #Selain #Wuduk
Syukur jerawat saya sejak sekolah menengah sudah hilang sejak setahun lepas…punyaaa lamaa mau tunggu hilang smpai scar masih nampak smpai skr….siapa tau produk yg boleh hilangkan scar jerawar?
Boleh tak bagi tips cerahkan kulit pakai bahan dkt rumah?
👌🌟🌟
👌🌟🌟
saya cuci muka habis rosa muka😢
Tk ajar bahasa fran lagi ke
Sorry tau vid ni dah lama tpi kena delete sbb ada aurat drpd vid ii
terima kasih kak cerita cara untuk jaga kulit
nak tanya, kalau sy nak campurkan brightening&glowing, lightening,whitening.. bole ke?
Umuq mude bole la ckp cmtu…cube try dh umur 50 lbh mcm mne
Terima kasih kak, nasib ml studio ad bet video ni.. saya rsa jealous sgt dgn Kwan ² , diorg sume muka putih , glowing , x d jerawat n jrgt , smpai syr je hampeh . Saya rsa mcm malu nak prgi sekolah , nak belajar , nak ckp dgn org semua malu , smpai satu thp sye rasa sye ni beza dgn org lain , ye la kan .. diorg sume hensem ngn lawa ² to smpai sye je x d Pape .. harap tips akk ni mmbntu
Tq yahh
Aku masalah tidur je , susah nk gila nk tido malam
Nk tnya…bnda tu sume ad halal ke…jgn kecam just nk pencerahan cm kulit u
banyak makan vitamin c original macam buah markisa, oren, jus limau.
kalau kita guna mask untuk buang black head a whitehead lpastu dia ade mcm lubang ii kan..mcm mna nak buat dia hilang
cuba ceritakan pasal buku avon.. mcm mna boleh wangi mcmtu skli wlaupun dh buruk 🤣
Takut ada org batak so thats why de kata selain wuduk kang nanti ada yg cadangkan wuduk pula sedangkan buat hari2 sebelum tido buat bangun tido buat come on ah
Jujur aku ckp …pkul 3 bgun tahjud pkul 4 kau mandi …try buat tgk perubahan ..
Masya Allah Alhamdulillahi robilngalamin 👍
Yang penting nya ISTIQOMAH NYA.
lightening
Bila Kau Ada Jerawat Kat Dahi Then Tersujud Agak Kuat Daripada Biasa…Masa Tu Air Mata Hampir Keluar Dan Org Disekeliling Akan Berpendapat…Masyaallah Begitu Khusyuk Sekali
Bagi lelaki cukup takde jerawat,whitehead dan muka berminyak dah bersyukur😃
Syafiqahh ❤️
Spray face miss
Yg scrub tu btol