Cara untuk Serikan Kulit (Selain Wuduk Of Course)


Cara untuk Serikan Kulit (Selain Wuduk Of Course)

Perempuan: Ada beza glowing, brightening, whitening, lightening. Lelaki: Tu bedak ke? https://mlstudios.my #syafiqahghazali_ …

Rutin penjagaan kulit mengikut musim

#Cara #untuk #Serikan #Kulit #Selain #Wuduk

Cara pemakaian pelindung matahari yang berkesanHubungan kecergasan dan kecantikanJenama kecantikan tanpa kekejamanJenama kosmetik organikKepentingan hidrasiKesedaran dan kecantikanMinyak pati untuk kecantikanMitos kecantikan yang dibongkarPanduan jenis kulitPemakanan untuk kulit berseriPenjagaan kulit anti-penuaanPenyelesaian rawatan jerawatPetua kecantikan semulajadiPetua kesihatan holistikPetua solekan untuk pemulaPilihan penjagaan kulit veganProduk kecantikan bersihProduk penjagaan kulit terbaikRawatan kecantikan DIYRawatan penjagaan kulit profesionalRawatan spa di rumahRutin penjagaan kulit mengikut musimRutin penjagaan rambut yang sihatSuperfood terbaik untuk kulitSuplemen terbaik untuk pertumbuhan rambutTabiat gaya hidup sihatTeknik mengurangkan stresTopeng muka yang melembapkanTrend kesejahteraan 2024Vitamin terbaik untuk kulit
Comments (26)
Add Comment
  • @cynthiageorge

    Syukur jerawat saya sejak sekolah menengah sudah hilang sejak setahun lepas…punyaaa lamaa mau tunggu hilang smpai scar masih nampak smpai skr….siapa tau produk yg boleh hilangkan scar jerawar?

  • @mohamaddaniel945

    Sorry tau vid ni dah lama tpi kena delete sbb ada aurat drpd vid ii

  • @Xavndzrn

    nak tanya, kalau sy nak campurkan brightening&glowing, lightening,whitening.. bole ke?

  • @fadzlipatmah470

    Umuq mude bole la ckp cmtu…cube try dh umur 50 lbh mcm mne

  • @tomiokasan1897

    Terima kasih kak, nasib ml studio ad bet video ni.. saya rsa jealous sgt dgn Kwan ² , diorg sume muka putih , glowing , x d jerawat n jrgt , smpai syr je hampeh . Saya rsa mcm malu nak prgi sekolah , nak belajar , nak ckp dgn org semua malu , smpai satu thp sye rasa sye ni beza dgn org lain , ye la kan .. diorg sume hensem ngn lawa ² to smpai sye je x d Pape .. harap tips akk ni mmbntu

  • @Fikriiiii7

    Aku masalah tidur je , susah nk gila nk tido malam

  • @CIKGUAd

    Nk tnya…bnda tu sume ad halal ke…jgn kecam just nk pencerahan cm kulit u

  • @afiqsyahmi8878

    banyak makan vitamin c original macam buah markisa, oren, jus limau.

  • @muhammadhuzaifah2509

    kalau kita guna mask untuk buang black head a whitehead lpastu dia ade mcm lubang ii kan..mcm mna nak buat dia hilang

  • @qallimie7497

    cuba ceritakan pasal buku avon.. mcm mna boleh wangi mcmtu skli wlaupun dh buruk 🤣

  • @sydj696

    Takut ada org batak so thats why de kata selain wuduk kang nanti ada yg cadangkan wuduk pula sedangkan buat hari2 sebelum tido buat bangun tido buat come on ah

  • @Tahir-fc1lm

    Masya Allah Alhamdulillahi robilngalamin 👍
    Yang penting nya ISTIQOMAH NYA.

  • @xnielrx5193

    Bila Kau Ada Jerawat Kat Dahi Then Tersujud Agak Kuat Daripada Biasa…Masa Tu Air Mata Hampir Keluar Dan Org Disekeliling Akan Berpendapat…Masyaallah Begitu Khusyuk Sekali

  • @yusha200

    Bagi lelaki cukup takde jerawat,whitehead dan muka berminyak dah bersyukur😃