Buy rumah pertama with 100% loan. Perlu credit card atau tak?



Follow my Instagram https://www.instagram.com/faizulwealth/ DM for motivation daily. I’ll never share property/investment advice …

strategi simpanan yang berkesan

#Buy #rumah #pertama #loan #Perlu #credit #card #atau #tak

cara berkesan simpanan untuk masa depancara bijak tambah simpanancara praktikal simpanan dalam 12 bulancara simpanan berlipat gandacara simpanan untuk masa depankaedah efisien simpanan kewangankaedah mudah tingkatkan simpanan kewangankaedah pintar simpanan kewangankaedah tingkatkan simpanan dalam 12 bulanlangkah bijak simpanan dalam setahunlangkah cekap simpanan dalam 12 bulanlangkah mudah tingkatkan simpananlangkah pintar tingkatkan simpananpanduan asas simpanan kewanganpanduan mudah simpanan kewanganpanduan simpanan kewanganpanduan tepat simpanan dalam setahunpelan kewangan simpananstrategi bijak simpanan untuk masa depanstrategi jimat belanja simpananstrategi simpanan untuk masa depanstrategi simpanan yang berkesanstrategi tepat simpanan dalam setahunteknik cemerlang simpanan kewanganteknik praktikal tingkatkan simpananteknik simpanan yang berkesantips berjimat untuk simpanantips efektif simpanan dalam setahuntips mudah simpanan dalam setahuntips terbaik simpanan kewangan
Comments (1)
Add Comment
  • @faizulwealth

    I don't have any choices like rich people. I can learn a lot and gains knowledge on propeerty. You can too. But it takes times and effort. Don't be a lone ranger in your life. You must have team. Even though you have 10% of the knowledge, your team total up have 90% more knowledge than you. With team, you reduce your risks and maximize your potential win up to 89%. Take action now. JOIN NOW https://far.academy/rentvsbuy