Engineering ada 4 cabang utama iaitu: – Kejuruteraan Awam – Kejuruteraan Elektrikal – Kejuruteraan Mekanikal – Kejuruteraan …
Diploma Kejuruteraan Awam
#Apakah #Itu #Engineering
Engineering ada 4 cabang utama iaitu: – Kejuruteraan Awam – Kejuruteraan Elektrikal – Kejuruteraan Mekanikal – Kejuruteraan …
Diploma Kejuruteraan Awam
#Apakah #Itu #Engineering
Sangat bermanfaat
Bang tlong jawab bang saya nak tahu apa kerja untuk orang yang ada diploma engineering management ? Please bang
Bang, saya dapat Diploma Engineering Technology Manufacturing Product Design ok ke?
Pencerahan yg mudah faham bagus
Kalu assistant engineer mcm mna pula bang
Assalam.. lepas spm nk sambung belajar engineering ni… spm kena lulus subjek apa?
Assalam .. kalau nak sambung belajar engineering ni .. spm ke lulus subjek apa?
Trimakasih atas keterangan yg anda berikn sehingga aku mengetahui ny
Brp merit lepasan U engineering courses yg layak bergelar engineer?
hadir student PoliPD ✅
nak join engineering kena pandai melukis kan?
tk payah ambik engineerign. kerja susah .. buat menyusahkan seumur hidup..
Specify the goal and need money
Bang manufacturing engineering bawah bidang apa?
Kalau nk jdi mechatronik engeneering perlu ada subjek n ambik couse apa
kalau takda fizik tapi ambil sains tambahan masih boleh ke ambil kejuruteraan?
Mekanikal Engineering adalah penghulu segala engineering…
Terima kasih bang
tq info
Maksudnya kejuruteraan perkhidmatan dan pembangunan termasuk dalam Kejuteraan Awam kan ?
Pencerahan yang simple tetapi full of information and easy to understand. Thank you so much ..
Sampai mekanikal je banyak betul cabang. Betul lah tu, aku belajar mekanikal sampai taktahu aku belajar apa
Askm Abg kerja Engineering gaji berapa
kalau yg ada background bekas patah blh tak nk ambil kos civil engineering?
Hye civil Engineering here🙌🏽
Kejuruteraan komunikasi, kejuruteraan komputer, kejuruteraan perisian tu masuk celah mana?
Bang saya nak cdg ,buat video mengenai computer engineering sebb malaysia kurg cerita pasal course ni
Penerangan abang yang saya cari .on point ,jelas dan lengkap
Mantapp bro, teruskan
Engineering is a scam
Thanks bang.saya lepasan matrik