Ramai terlepas pandang jaga nilai DSR bila nak tambah komitmen. Sebab tulah bila apply loan je, asyik tak lulus. Korang kena …
Beli rumah tanpa wang pendahuluan
#Apa #Itu #DSR #Cara #Kira #Kelayakan #Pinjaman
Ramai terlepas pandang jaga nilai DSR bila nak tambah komitmen. Sebab tulah bila apply loan je, asyik tak lulus. Korang kena …
Beli rumah tanpa wang pendahuluan
#Apa #Itu #DSR #Cara #Kira #Kelayakan #Pinjaman
Mohon pinjaman peribadi sah & selamat melalui platform Direct Lending secara percuma & tanpa caj pendahuluan
➔ https://bit.ly/mohon-pinjaman-185
Macam mana nak kira dsr untuk joint loan? Ada sapa sapa tau?
Bagaimana cara nya yea
DSR aku 57% try loan kereta kena reject 🤣,settlekan personal loan aku tinggal 5 bulan lagi lepasni DSR 38% harap dapat loan kereta lagi,huhu
Cmmana kalau dlm proses membuat pinjaman peribadi tapi kita sudah bertukar tempat kerja? Masih boleh teruskan membuat pinjaman?
Kalau DSR dah tinggi memang tak boleh apply loan @ overlap ye?
Teptap ada kaitang lulusan niya.kalau kita sarita dulu.siapa bilang kalau kita mati in ulung katu rasululla in pis hianangun niya man katimbangan dusa bang aun..hahah
Salam Direct lending. Adakah Telco dan BNPL (buy now pay later) mcm atome,spaylater atau lazpaylater termasuk dalam DSR?
Bunga nanti naik gila² tak boleh percaya semua nie
Hai nak tanya, biasa bank proses pinjaman peribadi ni ambil masa berapa hari? Pegawai dah call 5hari lepas nyatakan kelayakan sekian sekian, tapi sampai hari ni tak da keputusan. And biasa nya proses ambil msa yg lama ni ada potensi tak utk approved? Dah mengharap sgt ni… Mohon bantu tengah buntu
Ini la aku gaji banyak purata sebulan 6k tapi susah nak lulus sebab tak pernah ada loan
Terima kasih utk perkongsian ni, mmg direct to the point👍
Adaka pinjaman bank yang bergaji 1500
bagaimana cara untuk menyatukan bayaran komitmen? kena tanya bank ke?