Sebelum nak beli property, ikuti 7 kriteria pembelian hartanah ini ! Kalau anda nak belajar tentang pelaburan hartanah, klik link: …
Pelaburan hartanah Selangor
#Kriteria #untuk #beli #HARTANAH #yang #BAGUS #Sifu #Hartanah #cakap
Sebelum nak beli property, ikuti 7 kriteria pembelian hartanah ini ! Kalau anda nak belajar tentang pelaburan hartanah, klik link: …
Pelaburan hartanah Selangor
#Kriteria #untuk #beli #HARTANAH #yang #BAGUS #Sifu #Hartanah #cakap
👍👍👍 7 Criteria kena ikut
X fhm lah bahasa Inggeris
Dr Adam, siapa pemilik property paling byk dekat klcc ? kalau ada data mcm tu best sikit baru lebih jelas sikit.
SALAM.. HAIII… SAYA BELI DEKAT DENGAN HIGHTWAY LEKAS DAN KTM BATANG BENAR NILAI… KIRA OK LA KAN..
Macam residensi keluarga malaysia je match kriteria ni…
nak tanya condo apartment service 99 residence.. sebelah jalan kuching dan sebelah bulatan batu caves..sebelah lotus selayang..boleh naik harga tak?12km ke klcc
Explain to me Airbnb
Bila Dr touch your glasses..🤌🤌🤌
The greatest distraction ever..😂
Assalamualaikum Dr Adam. Nak tanya, macam mana kalau dah beli property yang susah untuk dapat penyewa atau harga sewa lagi rendah dari amount yang kena bayar pada bank every month?
tq buat rumusan 7 criteria from far cap.. keep it up
Sifu hartanah anda promote multiple submission..wajarkah ambil risiko berhutang diluar kemampuan? 🤔
Well said Dr Adam!
not agree with your statement SETIA ALAM
Saya beli rumah apartment di semenyih RM230k, mohon pendapat tuan adakah ini pelaburan yg baik.
Sedang cari kekuatan nk join property investment.
TQ berkongsi ilmu
Boss kalau beli rumah prima bebaloi ke
Apa pendapat dr sekiranya orang yang gaji berpendapatan bawah RM1500 membeli rumah flat?berbaloi atau tidak?…terima kasihh dr
Alhamdulillah nasib baik property yg saya book kt KLCC ada kesemua 7 criteria ni, good move for me la kira. Monthly Murah & maintenance lapan puluh inggit je.
Macam pernah dengar these 7 criteria, rupanya dr adam zubir klien FR🔥
this is totally truth
Untuk Point no 6 which is Maturity Point, boleh explained tak apa maksud maturity?
Dr, u r doktor medical kah? adakah worth renovating house untuk disewakan ?
Area batu kawan Bandar casia ok tak 😃
Info yg sgt2 brmanfaat untuk ummat.tks Dr adam.
So worth explanation about property Dr Adam… Thank for you this explanation…
setia alam is rising now. tengok sekeliling tu ada rumah lot, apartment, condo, shopping complex, convention centre. university je takda and jauh sikit dari kl.
1st criteria, property lama vs baru.. I tak setuju at all sbg factor (& pertama plak tu).. Location shd be no 1..lain2 semua follow belakang. Rumah bkn lah mcm kereta atau machine yg kita nk prefer sbg baruu or lama.. Byk property lama yg Well maintained, lg bgs dari property baru.. Silap2 property baru ni, landscape pun botak lg.. Habuk, construction keliling, renovation works surrounding pun masih berjalan.. Owh sgt2 x setuju..look at the value, not baru or lama..
Macam mana pulak kalau beli rumah untuk duduk? Bukan untuk sewa..
Dr. kalau apartment, kena tengok jugak ke kos maintenance per sqft? sebab dah terkena, sebelum beli rumah developer kata lepas beli maintenance akan di revise semula, tapi ni dah 5 tahun sama je. So dah serik nak beli rumah yang ada kos maintenance ni. Nak jual balik pun tak laku sebab maintenance mahal gila
suka cara Dr present.. btw bole ckp mengenai rumah lelong tak? step2 dan pro cons..
Jenis property pun penting gak untuk diambil kira. Apartmemt vs rumah teres vs rumah corner vs rumah banglo vs kedai pejabat dari segi value appreciation.
hi dr do u think its a good idea to buy a studio in KL area as a rental purpose ? adakah studio house ini masih relevant di zaman skrg dan is it recommended utk beli jika ini adalah my first property ?
is kepong considered a good location? how about maturity rate of kepong? prospect site Nearby lake park, AEON big and 700m (+-) from MRT station
Ilmu y bguna..tq Dr