5 Kesalahan Membeli Kasut Running | Edisi Aidilfitri



Salam Lebaran & Selamat Hari Raya Mengejut Sambil santai & berhari Raya menziarah & mengunjungi Saudara & Taulan, jom …

Buku Wanita dan Lelaki dengan Diskaun Malaysia

#Kesalahan #Membeli #Kasut #Running #Edisi #Aidilfitri

Buku Baru untuk Wanita dan Lelaki MalaysiaBuku Berkualiti untuk Wanita dan Lelaki MalaysiaBuku Fiksyen Wanita dan Lelaki MalaysiaBuku Hadiah untuk Wanita dan Lelaki MalaysiaBuku Klasik untuk Wanita dan Lelaki MalaysiaBuku Non-Fiksyen Wanita dan Lelaki MalaysiaBuku Penulis Terkenal untuk Wanita dan Lelaki MalaysiaBuku Popular untuk Wanita dan Lelaki MalaysiaBuku Terbaik untuk Wanita dan Lelaki MalaysiaBuku Wanita dan Lelaki dengan Diskaun MalaysiaBuku Wanita dan Lelaki Murah MalaysiaBuku Wanita dan Lelaki Terlaris MalaysiaBukuBerkualitiUntukWanitaDanLelakiBukuKlasikUntukWanitaDanLelakiBukuNonFiksyenWanitaDanLelakiBukuPenulisTerkenalWanitaDanLelakiBukuPopularUntukWanitaDanLelakiBukuTerbaikUntukWanitaDanLelakiBukuWanitaDanLelakiDenganDiskaunBukuWanitaDanLelakiMurahBukuWanitaDanLelakiTerlarisJual Buku Berkualiti untuk Wanita dan Lelaki MalaysiaJual Buku Wanita dan Lelaki Online MalaysiaJualan Buku Wanita dan Lelaki MalaysiaJualBukuBerkualitiWanitaDanLelaki
Comments (36)
Add Comment
  • @putfzz

    kasut lari sesuai ke untuk pakai waktu main bola tampar?

  • @Arep273

    Sy kaki lebar. Neutral. Bli kayano 30 pkai xsmpai 30km dah kne shin splits. Xsesuai ke kaki neutral pakai kayano 30

  • @hanzalahjamaluden4256

    2 kasut Running
    2 kasut futsal
    2 kasut bola padang
    1 kasut hiking
    1 kasut badminton

    hmmm.

  • @AhmadRuzaini-tg6hs

    Buat video kasut jalan bukan running yang boleh jalan 24 jam.. Tq abg..

  • @aimanzars

    selamat hari raya bang walaupun raya 2024 😂

  • @AjibBee

    Salam bang 😊 bang kasut yg sesuai utk long run 🙏🏻

  • @Marjanah-s6q

    Boleh x kasut runner pakai untuk jalan2 😅 sbb rasa selesa untuk di pakai dari kasut line

  • @fendilsh5140

    Asalam bang…kalau berat lebih 100kg kasut ape yg ok??

  • @ashuradoji2344

    puma slh satu brand yg berpatutan dn slesa utk dipakai btul x 😅

  • @ipinastina78

    Assalam abg senior. Terima kasih atas info2 yg di share! Byk sangat membantu dlm pemilihan kasut yg on point 😅
    Saya antara pentaksub satu jenama. Ikutkan hati nk amik Boston 11, tapi disebabkan dpt hidayah dari channel Al-Rumie, hati terbuka utk pilih jenama lain. Since saya pengidap gout, kaki saya sgt lebar. ADIDAS tidak menawarkan 2E. Saya memilih ASICS magic speed 2 utk WIDE dan harga yg lebih mampu milik. 😇

  • @ahmadfaridbinabdulkhalidkp8359

    assalamualaikum bro tolong cadangkan brand kasut running kaki saiz 6 untuk lelaki. susah betul nak cari saiz ni. nak guna untuk half marathon dan full marathon.

  • @adeebfahim5457

    Kaki size besar susah nak cari kasut.. xbnyk pilihan😅😅

  • @loonsan8

    Abang on-point, saya pakai ANta gezelle 2.0, apa kasut kedua saya yang betul?

  • @mrcdey353

    Buat video cara jaga running shoe agar tak bau dan x cepat rosak.

  • @ryunekoyashiki

    walaupun saya bukan kaki running tapi saya penggila sneakers….dan saya bersetuju bahawa sneakers rotation tu penting untuk mengelak wear and tear dengan lebih cepat….kasut kerja yang saya guna hari2 pun saya ada 3 pasang untuk buat rotation hehe…

  • @zahirarifin9178

    Assalamualaikum bang Al Rumie..klau beli kasut running tapi buat jalan² harian boleh ke?

  • @budioktawijaya8375

    Topik yg sangat berguna dan menambah wawasan tentang sepatu (kasut)..
    Selamat hari raya bang Al Rumie

    Salam saya dari indonesia

  • @ajwildchild4153

    Kesalahan paling obvious,kasut banyak and hebat2 tapi tak lari🙄

  • @AB-qs5et

    Saya selesa pakai pegasus 33, dah guna dekat 5 tahun.. huuhu. Saya pernah try flyknit nike tp tak selesa utk lari.
    Dua2 original beli dari store nike.

    Nak cari kasut baru.
    Blh minta tolong recommend 2-3 kasut utk saya ke bang?
    Selalu lari 5-10 km seminggu. Average pace 6:30. Kaki perempuan normal, tak lebar tak runcing. Bmi 19. Saya tak kisah harga. Nak yg selesa dan tahan je..
    Boleh ke bang?

  • @azzatazizi

    SHRMBZ Bang Rumie, saya first time nak beli kasut running. Kasut apa yang sesuai dan versatile untuk digunakan sebagai daily trainer untuk beginner. Budget RM600, nak beli satu kasut je. Nak beli dua tiga pasang buat rotation tak mampu lagi 😂. Saya ada buat survey, antaranya:
    1. Puma Velocity Nitro 2
    2. Asics Novablast 2
    3. Nike Pegasus 39
    4. NB 880v12

    Minta cadangan dan nasihat Abang, terima kasih 🙏🏻

  • @prof.drshamukkabir5525

    Ak dulu masa mula² nk menceburi dunia running ada gak rasa nk beli yg fake sbb nk kan nama brand kasut..tp bila tnya² ngan otai dorg xpeduli pun dgn brand kasut, yg penting kaki xsakit dan bole pkai lma..

    Kesimpulan: ak bermula dgn kasut bata yg hrga Rm 79.99..tahan dlm ±6bulan

  • @rickyang1749

    Halo , boleh recommend kasut running untuk Kaki lebar

  • @MikeIswara

    slamat hari raya tuan al Rumie.
    tajuk dan info yg bagus kali ni👍

  • @shakirmma7764

    nice content bang.nak minta review kasut Nobull,design dia agak merecik,ada bunga2

  • @azmi9738

    Bang… Nnti ada chance ulas ttg kasut running brand sketchers… Salam Aidilfitri…🙏☺

  • @syafiqkama1920

    Anta Tron 2.0 sesuai tak utk beginner yg bbadan besar ?

  • @mohammadazrul6450

    youtube rekomen tgk video abang. btw saya tgh cri kasut running, selepas tgk video ini baru tau ada brand lain lagi awesome & harga berbaloi. done button abu-abu. mntap perkongsiannya

  • @RTX-yv7hj

    Bang mintak recommend brand mana yang ok untuk running dan harga mampu milik budget dalam 300 ke bawah sbb bnyk yg sya tengok aritu mahal harga atas 300

  • @jrusop1098

    Taksub satu brand ni bukan dekat kasut je, jam, baju, kereta dan mcm2 lagi mmg rugi pun kalau taksub dan puja satu brand.
    Pasal brg fake jgn la support, kesian yg buat design mcm nk pecah otak dok pikir last2 kene copy.
    Sy kalau pergi kedai sport mmg suka tengok kasut, tapi bila dh berkenan saiz pulak xde, 😂, saiz sy UK 6½, kalau jumpa yg murah diskauk kaw2 tu mesti saiz xdak..kecewa..😆