Salam Lebaran & Selamat Hari Raya Mengejut Sambil santai & berhari Raya menziarah & mengunjungi Saudara & Taulan, jom …
Buku Wanita dan Lelaki dengan Diskaun Malaysia
#Kesalahan #Membeli #Kasut #Running #Edisi #Aidilfitri
Salam Lebaran & Selamat Hari Raya Mengejut Sambil santai & berhari Raya menziarah & mengunjungi Saudara & Taulan, jom …
Buku Wanita dan Lelaki dengan Diskaun Malaysia
#Kesalahan #Membeli #Kasut #Running #Edisi #Aidilfitri
kasut lari sesuai ke untuk pakai waktu main bola tampar?
Sy kaki lebar. Neutral. Bli kayano 30 pkai xsmpai 30km dah kne shin splits. Xsesuai ke kaki neutral pakai kayano 30
2 kasut Running
2 kasut futsal
2 kasut bola padang
1 kasut hiking
1 kasut badminton
hmmm.
Buat video kasut jalan bukan running yang boleh jalan 24 jam.. Tq abg..
selamat hari raya bang walaupun raya 2024 😂
Salam bang 😊 bang kasut yg sesuai utk long run 🙏🏻
Boleh x kasut runner pakai untuk jalan2 😅 sbb rasa selesa untuk di pakai dari kasut line
Asalam bang…kalau berat lebih 100kg kasut ape yg ok??
puma slh satu brand yg berpatutan dn slesa utk dipakai btul x 😅
Assalam abg senior. Terima kasih atas info2 yg di share! Byk sangat membantu dlm pemilihan kasut yg on point 😅
Saya antara pentaksub satu jenama. Ikutkan hati nk amik Boston 11, tapi disebabkan dpt hidayah dari channel Al-Rumie, hati terbuka utk pilih jenama lain. Since saya pengidap gout, kaki saya sgt lebar. ADIDAS tidak menawarkan 2E. Saya memilih ASICS magic speed 2 utk WIDE dan harga yg lebih mampu milik. 😇
assalamualaikum bro tolong cadangkan brand kasut running kaki saiz 6 untuk lelaki. susah betul nak cari saiz ni. nak guna untuk half marathon dan full marathon.
Kaki size besar susah nak cari kasut.. xbnyk pilihan😅😅
Abg kalau saiz kaki 7us boleh ke guna saiz 7.5?
cardekkk
Abang on-point, saya pakai ANta gezelle 2.0, apa kasut kedua saya yang betul?
Tqvm sgt membantu utk sy beli kasut running 👍👍
Buat video cara jaga running shoe agar tak bau dan x cepat rosak.
walaupun saya bukan kaki running tapi saya penggila sneakers….dan saya bersetuju bahawa sneakers rotation tu penting untuk mengelak wear and tear dengan lebih cepat….kasut kerja yang saya guna hari2 pun saya ada 3 pasang untuk buat rotation hehe…
Assalamualaikum bang Al Rumie..klau beli kasut running tapi buat jalan² harian boleh ke?
👍🏻
Topik yg sangat berguna dan menambah wawasan tentang sepatu (kasut)..
Selamat hari raya bang Al Rumie
Salam saya dari indonesia
Kesalahan paling obvious,kasut banyak and hebat2 tapi tak lari🙄
Minta pandangan utk kasut daily trainer antara pegasus 38 vs react miler 3. Mana satu?
Saya selesa pakai pegasus 33, dah guna dekat 5 tahun.. huuhu. Saya pernah try flyknit nike tp tak selesa utk lari.
Dua2 original beli dari store nike.
Nak cari kasut baru.
Blh minta tolong recommend 2-3 kasut utk saya ke bang?
Selalu lari 5-10 km seminggu. Average pace 6:30. Kaki perempuan normal, tak lebar tak runcing. Bmi 19. Saya tak kisah harga. Nak yg selesa dan tahan je..
Boleh ke bang?
SHRMBZ Bang Rumie, saya first time nak beli kasut running. Kasut apa yang sesuai dan versatile untuk digunakan sebagai daily trainer untuk beginner. Budget RM600, nak beli satu kasut je. Nak beli dua tiga pasang buat rotation tak mampu lagi 😂. Saya ada buat survey, antaranya:
1. Puma Velocity Nitro 2
2. Asics Novablast 2
3. Nike Pegasus 39
4. NB 880v12
Minta cadangan dan nasihat Abang, terima kasih 🙏🏻
Ak dulu masa mula² nk menceburi dunia running ada gak rasa nk beli yg fake sbb nk kan nama brand kasut..tp bila tnya² ngan otai dorg xpeduli pun dgn brand kasut, yg penting kaki xsakit dan bole pkai lma..
Kesimpulan: ak bermula dgn kasut bata yg hrga Rm 79.99..tahan dlm ±6bulan
Halo , boleh recommend kasut running untuk Kaki lebar
slamat hari raya tuan al Rumie.
tajuk dan info yg bagus kali ni👍
nice content bang.nak minta review kasut Nobull,design dia agak merecik,ada bunga2
Bang… Nnti ada chance ulas ttg kasut running brand sketchers… Salam Aidilfitri…🙏☺
Anta Tron 2.0 sesuai tak utk beginner yg bbadan besar ?
im a 3months old beginner runner and this chanel helps a lot tq bro 💪
Setuju sangat dengan information abg Al Rumie
youtube rekomen tgk video abang. btw saya tgh cri kasut running, selepas tgk video ini baru tau ada brand lain lagi awesome & harga berbaloi. done button abu-abu. mntap perkongsiannya
Bang mintak recommend brand mana yang ok untuk running dan harga mampu milik budget dalam 300 ke bawah sbb bnyk yg sya tengok aritu mahal harga atas 300
Taksub satu brand ni bukan dekat kasut je, jam, baju, kereta dan mcm2 lagi mmg rugi pun kalau taksub dan puja satu brand.
Pasal brg fake jgn la support, kesian yg buat design mcm nk pecah otak dok pikir last2 kene copy.
Sy kalau pergi kedai sport mmg suka tengok kasut, tapi bila dh berkenan saiz pulak xde, 😂, saiz sy UK 6½, kalau jumpa yg murah diskauk kaw2 tu mesti saiz xdak..kecewa..😆