Sebenarnya dalam menguruskan perbelanjaan ada benda yang tanpa kita sedar boleh bantu menjimatkan perbelanjaan kita.
tips berjimat untuk simpanan
#Idea #Bantu #Berjimat #ZamanIni
Sebenarnya dalam menguruskan perbelanjaan ada benda yang tanpa kita sedar boleh bantu menjimatkan perbelanjaan kita.
tips berjimat untuk simpanan
#Idea #Bantu #Berjimat #ZamanIni
musibat betul mmbe jenis bgi thu dia dapat barang lgi murah bila kita dah beli 🤣
Hidup bear
Nk lg jimat jgn merokok naa
Tengok tajuk & thumbnail macam tak kena je speaker ni bawak topic ni😂 tapi buka je video auto saya like walaupun tengah buffering. Sebab ini john bear kawan… john bear si nakal🤣
Jimat pon xguna, harga barang mahal zmn madani ni
Allahu… lets put ourselves in peniaga2 kecil pyer shoes… Klu kita berkira2 berbelanja membeli kat diorg. Mana diorg nk dpt income? For me klu bgi rakyat Malaysia yang tak terbeban dengan ekonomi skrg. Bantu2lah berbelanja di peniaga2 kecil. Dalam rezeki kita ad rezeki orang lain. Wallahu alam.
Kurangjan minum kopi mahal, blh jimat rm200-300 sebulan
👍
Laju nohorom
jangan mudah terpengaruh dengan barang yang dijual di tiktok2 tu… lagi2 yg konon natural dan terpaling proses sendiri… harga sumpah yahudi..
Ada orang naik kenderaan mewah tapi dapat makan 1x sehari,
Ada orang naik public transport je tapi dapat makan 3x sehari..😊🇵🇸#Freepalestine
tips nk berjimat zaman madanon
1.nasik campoq dgn mee segera (dulu kita hanya tengok menu nie kt negara jiran)
2.beli pasiaq selori dan beli tongyu – haa makan laa puaih2
Langkah pertama aku buat ialah pemakanan dan masak sendiri. X makan makanan bergoreng, tukar ayam goreng ke masakan pakai minyak sikit atau bakar dalam kuali. Minuman manis aku jrg amik. Dah 6 bulan minum air masak. Nasi cuma makan 2 mangkuk sup kecil sehari. Byk mkn sayur ulam je sbb murah dan kenyang. Kalau pergi luar mmg x beli dah. Tapi kesian kat peniaga lah. Tapi aku kena jimat 😭
Abg nie bagus. Dia buat lawak, dia yg gelak. 😂
jumpa di Ruas, John Bear
Dulu zaman najib harga barang naik saya rasa sangat kecewa. Tetapi skrg harga barang makin naik dia menjadi satu motivasi pulak utk saya semakin kuat bekerja. Adakah saya dah menjadi walanon sejati?
PMX: sayang anak papa muahhhhhh muahhhhhh muahhhhhh 🤣🤣🤣
ini untuk yang miskin
Nk buek camno laie…minyak murah2 dia simpan..beras murah2 dia sakau…gula murah2 dia kebas..yg asas murah2 tu xdak..depa suh mai beli hat mahai…pala bana
La ni info incek baguih Dan bermanfaat