Ke Jerman la paling senang tuition free dia freeee. Pelajar kena ada ni, senang nak buat nota masa belajar …
Diploma Pendidikan (TESL)
#Cara #Sambung #Belajar #Luar #Negara
Ke Jerman la paling senang tuition free dia freeee. Pelajar kena ada ni, senang nak buat nota masa belajar …
Diploma Pendidikan (TESL)
#Cara #Sambung #Belajar #Luar #Negara
Masuk GMI..sambung degree oversea
Saya ambik stpm lepastu dok fikir nk study luar negara
Pikir punya pikir dpt mesir
Mmg seronok la tapo bahasa arab xtau langsung
Saya bljr arab 7bln shj terus fasih bahasa arab mesir/madinah
Ada seorang kawan arab ni ajar saya b.arab nama dia mohamed abduh ali tapi dikhabarkan dia meninggal pada 3/1/2024 sbb syahid waktu perang dgn Palestine
Insyaallah tunggu visa saya lepas saya pergi yaman balik
nak tanyaaa tolong jawab 😭 asasi boleh sambung luar negara ??
Kalau stpm nak belajar luar negara boleh ka
Teringin nak smbung belajar luar negara tapi ramai yg mengeluh luar negara susah..susah sgt ke wey ;( .. dh nak spm tahun ni .. wish me luck !
Sebelum pergi
1. Duit
2. Profile (Kena ada duit)
3. English Efficiency (kena guna duit)
4. Visa (kena guna duit)
5. Interview (Senang kalau Family berduit)
Selepas pergi
1. Pergi bank (kena ada duit)
2. kawan susah dapat sebab family class (family tak berduit)
3. Cry (sebab takde duit)
4. Cry again (This time subject susah)
5. Cry again (makanan halal susah)
6. Cry again (sebab anda muslim, dan society sana kurang tolerate muslim)
7. Grad takde connection, balik malaysia menganggur.
1, Arab Words:
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ ,وَعَلَى آلِ سِّيِّدِنَا مُحَمَّدٍ
2, Romanized Words:
Allahumma Solli 'Alaa Sayyidinaa Muhammad, wa 'Alaa Ali Sayyidinaa Muhammad
Dh gi exchange student waktu f3 ke japan so nk sngt sambung sana. Tpi tu la sya tk da la pandai so yea. Skrg diploma engineering insyaallah ada rezeki degree sambung jepun.😌
Saya sejak datang UK dulu tahun 2018 bulan 12 melancong masa tu ada keinginan nak belajar dekat sana tapi tak kesampaian
Siapa nak belajar di 🇸🇬?
Aku suka ml seram eh salah session
Mana #zamirmohyedin?
Teringin sgt nk belajar kt Jepun tp tulah diri ni tk pandai sgt.
Tp basic language Jepun tu ade
Tp tunggu ajelah result SPM nnti
tips paling penting : belajar betul2 dptkan result power klau xnk pkai duit sendiri😂
Terima kasih bagi info ni. Saya memang bertahun teringin nak belajar ke luar negara ni. 🤩😍
Ke Scandinavia
Aku study overseas dan mendapat tajaan scholarship dari uni UK, protip jgn limitkan scholarship pada badan kerajaan sahaja, banyakkan research or pergi education fair, education fair seriously banyak info yg akan memudahkan anda nk buat decision
Kita ada basic japan xde un hantar kesana hu 😌 dhla mahal
Kalau dapat biasiswa tak apalaaa 😂 sapa nak bagi, buat videonya
Kalau aussie…..kod cricoss tu mqa diorg
belajar kat spain boleh kot.
Belajar oversea ni JPA nombor 1.
Penerangan: Ke Jerman la paling senang sebab yuran tuisyen dia percuma.