4 Cara Sambung Belajar Luar Negara



Ke Jerman la paling senang tuition free dia freeee. Pelajar kena ada ni, senang nak buat nota masa belajar …

Diploma Pendidikan (TESL)

#Cara #Sambung #Belajar #Luar #Negara

BelajarCaraDiploma FarmasiDiploma FisioterapiDiploma KejururawatanDiploma Kejuruteraan AwamDiploma Kejuruteraan Elektrik dan ElektronikDiploma Kejuruteraan MekanikalDiploma Kesihatan PersekitaranDiploma PemasaranDiploma Pendidikan (TESL)Diploma Pendidikan Awal Kanak-kanakDiploma Pengimejan PerubatanDiploma Pengurusan HotelDiploma Pengurusan RestoranDiploma Pengurusan Sumber ManusiaDiploma Pentadbiran PerniagaanDiploma PerakaunanDiploma Sains Para-perubatanDiploma Teknologi MaklumatDiploma Teknologi Makmal PerubatanDiploma Teknologi PergigianDiploma Ukur BahanluarnegaraSambung
Comments (23)
Add Comment
  • @rineyr6766

    Masuk GMI..sambung degree oversea

  • @Zibzidizubzab

    Saya ambik stpm lepastu dok fikir nk study luar negara
    Pikir punya pikir dpt mesir
    Mmg seronok la tapo bahasa arab xtau langsung
    Saya bljr arab 7bln shj terus fasih bahasa arab mesir/madinah
    Ada seorang kawan arab ni ajar saya b.arab nama dia mohamed abduh ali tapi dikhabarkan dia meninggal pada 3/1/2024 sbb syahid waktu perang dgn Palestine
    Insyaallah tunggu visa saya lepas saya pergi yaman balik

  • @moonlightbae1218

    nak tanyaaa tolong jawab 😭 asasi boleh sambung luar negara ??

  • @nursyahedasyazatulbintizam6295

    Teringin nak smbung belajar luar negara tapi ramai yg mengeluh luar negara susah..susah sgt ke wey ;( .. dh nak spm tahun ni .. wish me luck !

  • @SNOWOO

    Sebelum pergi
    1. Duit
    2. Profile (Kena ada duit)
    3. English Efficiency (kena guna duit)
    4. Visa (kena guna duit)
    5. Interview (Senang kalau Family berduit)

    Selepas pergi
    1. Pergi bank (kena ada duit)
    2. kawan susah dapat sebab family class (family tak berduit)
    3. Cry (sebab takde duit)
    4. Cry again (This time subject susah)
    5. Cry again (makanan halal susah)
    6. Cry again (sebab anda muslim, dan society sana kurang tolerate muslim)
    7. Grad takde connection, balik malaysia menganggur.

  • @amirulmuminin4198

    1, Arab Words:
    اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ ,وَعَلَى آلِ سِّيِّدِنَا مُحَمَّدٍ

    2, Romanized Words:
    Allahumma Solli 'Alaa Sayyidinaa Muhammad, wa 'Alaa Ali Sayyidinaa Muhammad

  • @abdhaikal1675

    Dh gi exchange student waktu f3 ke japan so nk sngt sambung sana. Tpi tu la sya tk da la pandai so yea. Skrg diploma engineering insyaallah ada rezeki degree sambung jepun.😌

  • @broadib12

    Saya sejak datang UK dulu tahun 2018 bulan 12 melancong masa tu ada keinginan nak belajar dekat sana tapi tak kesampaian

  • @mitakeran8392

    Teringin sgt nk belajar kt Jepun tp tulah diri ni tk pandai sgt.
    Tp basic language Jepun tu ade

    Tp tunggu ajelah result SPM nnti

  • @adamnaqiuddin2895

    tips paling penting : belajar betul2 dptkan result power klau xnk pkai duit sendiri😂

  • @KaitoJoka

    Terima kasih bagi info ni. Saya memang bertahun teringin nak belajar ke luar negara ni. 🤩😍

  • @muhammadal-qayyum758

    Aku study overseas dan mendapat tajaan scholarship dari uni UK, protip jgn limitkan scholarship pada badan kerajaan sahaja, banyakkan research or pergi education fair, education fair seriously banyak info yg akan memudahkan anda nk buat decision

  • @afizi1213

    Kita ada basic japan xde un hantar kesana hu 😌 dhla mahal

  • @afizi1213

    Kalau dapat biasiswa tak apalaaa 😂 sapa nak bagi, buat videonya

  • @Alozhatos

    Belajar oversea ni JPA nombor 1.

  • @adriantan9825

    Penerangan: Ke Jerman la paling senang sebab yuran tuisyen dia percuma.