Cara nak simpan duit untuk kahwin. Ini dia! Tengok video nih sampai habis inshaAllah dah boleh kahwin dah ! Learn more about …
tips mudah simpanan dalam setahun
#tips #mudah #simpan #duit #untuk #KAHWIN
Cara nak simpan duit untuk kahwin. Ini dia! Tengok video nih sampai habis inshaAllah dah boleh kahwin dah ! Learn more about …
tips mudah simpanan dalam setahun
#tips #mudah #simpan #duit #untuk #KAHWIN
Boleh tak guna bahasa melayu sepenuhnya.ni guna bahasa english sekerat sekerat.kta msia
Jom kahwin buat saving jgk selepas berkahwin.
30k.. mampus aku
Semua sudah kecuali jodoh. Oh di mana jodohku. Takkan kat Jepun
assalamualaikum saya nak minta abang buat video cara simpan dalam masa 9 bulan je 😢 harap abang boleh respond terima kasih
Nak kahwin dengan sape😥
assalamualaikum doktor, saya ingin berkahwin dalam tempoh setahun tapi tidak punya apa2 simpanan adakah sudah terlewat untuk mulakan simpanan? mohon Dr beri pencerahan
perbezaan saham dan investment,dan yg mana lebih baik?
Dekat mana advisable simpan duit kahwin? Asb? Wahed?
macam mane , kalau nak kahwin dalam tahun nie jugak sempat ke untuk simpan duit contohnya nak kahwin dlam bulan 12 dari sekarang nak start agak dalam bulan 4 nk simpan duit sempat ke ? mintak maaf saya bertanye je ☺️
Nak kawen kene ade rumah lepas tu cari jelh eastern european mana mana tak kisah la russian ke Ukrainian. Ikut nasihat Adam zubir kene cari side income la ni
Kena simpan duit dlm tabung buluh nmpkk nyee
Assalamualaikum bang sya nak tanya sya Ada buat asbf 10k 30tahun kalau sya dah bayar setahun dah sya nk sop untuk agak dpt berapa bang dan sya Ada kena bayar kt bank pa2 ka
As much as possible, don't spend more than 10-15k for wedding. No need to call everyone, just close friends and close family members.
Save up for future.
Mmg trend zaman skrg kawin megah2, yg kenal pasangan tu mmg dah ada hints yg dorang buat loan utk kawin, ramai member kawin loan, baru2 ni pasangan 10 tahun berkahwin perang besar, maka tkeluarlah rahsia2 peribadi yg lama pasal loan tak abis2 bayar sbb kawin, sya berkahwin 5 tahun syukur berkat kerja dan bonus d terima cukup utk menampung pbelanjaan ala kadar yg lebih bahagia dan tida memeritkn poket, kurang sikit rahsia peribadi tu kan? 😂
Simpan asbf boleh buat untuk kahwin ka dr sapa2 tolong bantu saya jawab
next video, cakap pasal NFT
Dr, adakah over time di tempat kerja boleh dianggap sebagai side income?
Assalamualaikum nk bagi tahu kalau ada kemampuan kahwin kalau tak ada kemampuan tak payah kahwin
Aku tngok tips video nih bini aku datang ketuk guna kayu penyodok secara tiba2 ,maki2 aku katanya xda video tips lain ke selain video tips yg tajuk mcm nih ,padahal aku cuma nak dgr je mana tahu boleh buat tips untuk simpan duit untuk masa akan datang , 🤣🤣🤣🤣
Alhamdulillah, saya & suami kahwin tiada pelamin. Tiada pinjaman, tiada kredit kad. Memang tak glamer tapi lepas kahwin kami dapat beli rumah & mulakan kehidupan kami. 💕 Dah hampir 12 tahun perkahwinan 😃
Kenapa muka abang ni sama dgn muka ariff ilkhwan
Dr adam ni anak kedua ke ?
Kalau ikut tip aku cari pasangan yg berduit biar pasangan yg sponsor .. bagi die penuh kasih syg.. bile dah syg confirm sanggup sponsor
Just in case who knows….
Menarik, ilmu yg bermanfaat
sembang pya sembang,rupanya adam ni bujang lagi..apa citta
Buat rugi duit kahwin mahal2 Islam tak ajar macam tu…kenduri itu memberitahu orang saja bukan untuk membazir… jangan ambil perkataan sekali seumur hidup untuk membazir kan puluh ribu kahwin itu kerja bodoh…sory to say…
Doc, boleh terangkan tak doc apa itu Kakeibo method.
Pasangan pun takda ni 🤣