3 tips mudah simpan duit untuk KAHWIN !



Cara nak simpan duit untuk kahwin. Ini dia! Tengok video nih sampai habis inshaAllah dah boleh kahwin dah ! Learn more about …

tips mudah simpanan dalam setahun

#tips #mudah #simpan #duit #untuk #KAHWIN

cara berkesan simpanan untuk masa depancara bijak tambah simpanancara praktikal simpanan dalam 12 bulancara simpanan berlipat gandacara simpanan untuk masa depankaedah efisien simpanan kewangankaedah mudah tingkatkan simpanan kewangankaedah pintar simpanan kewangankaedah tingkatkan simpanan dalam 12 bulanlangkah bijak simpanan dalam setahunlangkah cekap simpanan dalam 12 bulanlangkah mudah tingkatkan simpananlangkah pintar tingkatkan simpananpanduan asas simpanan kewanganpanduan mudah simpanan kewanganpanduan simpanan kewanganpanduan tepat simpanan dalam setahunpelan kewangan simpananstrategi bijak simpanan untuk masa depanstrategi jimat belanja simpananstrategi simpanan untuk masa depanstrategi simpanan yang berkesanstrategi tepat simpanan dalam setahunteknik cemerlang simpanan kewanganteknik praktikal tingkatkan simpananteknik simpanan yang berkesantips berjimat untuk simpanantips efektif simpanan dalam setahuntips mudah simpanan dalam setahuntips terbaik simpanan kewangan
Comments (30)
Add Comment
  • @yien5209

    assalamualaikum saya nak minta abang buat video cara simpan dalam masa 9 bulan je 😢 harap abang boleh respond terima kasih

  • @muhdhaziqhariz3648

    assalamualaikum doktor, saya ingin berkahwin dalam tempoh setahun tapi tidak punya apa2 simpanan adakah sudah terlewat untuk mulakan simpanan? mohon Dr beri pencerahan

  • @rajaafifi4280

    Dekat mana advisable simpan duit kahwin? Asb? Wahed?

  • @zulkiflifirdaus5505

    macam mane , kalau nak kahwin dalam tahun nie jugak sempat ke untuk simpan duit contohnya nak kahwin dlam bulan 12 dari sekarang nak start agak dalam bulan 4 nk simpan duit sempat ke ? mintak maaf saya bertanye je ☺️

  • @hantu4321

    Nak kawen kene ade rumah lepas tu cari jelh eastern european mana mana tak kisah la russian ke Ukrainian. Ikut nasihat Adam zubir kene cari side income la ni

  • @rihanna1781

    Kena simpan duit dlm tabung buluh nmpkk nyee

  • @mohdamirul3731

    Assalamualaikum bang sya nak tanya sya Ada buat asbf 10k 30tahun kalau sya dah bayar setahun dah sya nk sop untuk agak dpt berapa bang dan sya Ada kena bayar kt bank pa2 ka

  • @calvinjoazerpalakrishnan3708

    As much as possible, don't spend more than 10-15k for wedding. No need to call everyone, just close friends and close family members.
    Save up for future.

  • @jaydenzuko

    Mmg trend zaman skrg kawin megah2, yg kenal pasangan tu mmg dah ada hints yg dorang buat loan utk kawin, ramai member kawin loan, baru2 ni pasangan 10 tahun berkahwin perang besar, maka tkeluarlah rahsia2 peribadi yg lama pasal loan tak abis2 bayar sbb kawin, sya berkahwin 5 tahun syukur berkat kerja dan bonus d terima cukup utk menampung pbelanjaan ala kadar yg lebih bahagia dan tida memeritkn poket, kurang sikit rahsia peribadi tu kan? 😂

  • @manzack2687

    Simpan asbf boleh buat untuk kahwin ka dr sapa2 tolong bantu saya jawab

  • @wzanfist9144

    Dr, adakah over time di tempat kerja boleh dianggap sebagai side income?

  • @nabielazizi2553

    Aku tngok tips video nih bini aku datang ketuk guna kayu penyodok secara tiba2 ,maki2 aku katanya xda video tips lain ke selain video tips yg tajuk mcm nih ,padahal aku cuma nak dgr je mana tahu boleh buat tips untuk simpan duit untuk masa akan datang , 🤣🤣🤣🤣

  • @nisaraouf

    Alhamdulillah, saya & suami kahwin tiada pelamin. Tiada pinjaman, tiada kredit kad. Memang tak glamer tapi lepas kahwin kami dapat beli rumah & mulakan kehidupan kami. 💕 Dah hampir 12 tahun perkahwinan 😃

  • @Rizal-oi9ev

    Kenapa muka abang ni sama dgn muka ariff ilkhwan

  • @iwrotethiscommentabout7346

    Kalau ikut tip aku cari pasangan yg berduit biar pasangan yg sponsor .. bagi die penuh kasih syg.. bile dah syg confirm sanggup sponsor

  • @mwn-xj5yl

    sembang pya sembang,rupanya adam ni bujang lagi..apa citta

  • @iliassyaza5727

    Buat rugi duit kahwin mahal2 Islam tak ajar macam tu…kenduri itu memberitahu orang saja bukan untuk membazir… jangan ambil perkataan sekali seumur hidup untuk membazir kan puluh ribu kahwin itu kerja bodoh…sory to say…

  • @VolkhaiNO

    Doc, boleh terangkan tak doc apa itu Kakeibo method.