#003: VideoSharing | Cara Beli Rumah PR1MA & Pengalaman Sendiri



Kawan-kawan aku banyak yang tanya macam mana nak beli rumah PR1MA. So, aku just nak share sikit info dan pengalaman …

Tawaran rumah baru Selangor

#VideoSharing #Cara #Beli #Rumah #PR1MA #amp #Pengalaman #Sendiri

ampbeliBeli rumah baru di SelangorCaraEjen hartanah SelangorHarga rumah baru SelangorHartanah baru SelangorKondominium baru SelangorPelaburan hartanah SelangorPembangunan perumahan baru SelangorPembiayaan rumah baru SelangorPengalamanPerumahan mampu milik SelangorPinjaman perumahan SelangorPR1MAProjek perumahan baru di SelangorRumahRumah baru untuk dijual di SelangorRumah teres baru SelangorsendiriTawaran rumah baru SelangorTips beli rumah baru SelangorVideoSharing
Comments (19)
Add Comment
  • @MrUva23

    I'm your 300th liker, thanks for sharing bro!

  • @rah4616

    Rumah prima ni …kena bayar maintenance cost every month eh ??

  • @ahpeng6253

    Betul ape abg ckp… Sbb sy pon tengah try prima area jb..amik type b rega 278k.. bulan2 dalam 1400.. pastu maintenance pun da 209.. mcm tu bulan2 umh saja pon da 1609… Gaji baru dlm 3500-3600.. rasanya x berbaloi..mhl sgt utk rumah saja.. untuk yg nk cari rumah better cari yg freehold..bkn leasehold..

  • @musafirsepi7389

    Nak tanya klu nama ade ctos tp tk lebih 10k boleh ke loan prima ni ye

  • @hazaqiarahhassan2912

    Alhamdulillah sya beli rumah pr1ma d area Tawau Sabah .. tengah tunggu Kunci saja .rumah pertama mohon lppsa

  • @umisfamily23

    Sy dh cuba mhon tp xlepas….sedih…kata umh prima utk tlg rkyt ssh yg xprnh ade rumh ….ni bkn rumh utk rkyt ssh tp …tp utk rkyt sng dn utk kerjaan pny dana balik…kakak sy yg dh ade 2 bji rumh blh plk layak dpt umh prima…sedih rsa….bg sy mmg xadil….mmg diorg msih ptingkan tangga gaji…hny tgga gji tggi je yg layak….

  • @Tengo-wg6hm

    Nak tnye..dh beli rumah pertama..lpas tu nak jdikn rumah kedua prima..soalan sye bleh ka htg 2 rumah sekli gus

  • @nuramiraharwen6088

    Mcm sy meniaga sndri kan takde bank syarikat takde cukai lhdn lps ke nak bli rumah ni ? Lps tu yg duit guam semua tu sblum dpt kunci tu nak kene prepare duit berapa ? Kalau rumah prima ni full loan pun bole ke ? Ke depends pada individu?

  • @ir257

    Gaji basic 1800 lepas ka?

  • @hnsconstruction772

    Saya pn minat juga nk beli rmh prima brape deposit nk byar dn bayaran bulanan? Dlm 5/600 ringgit sebulan ke

  • @azriabby1983

    Bro kalau kerja dekat singapore boleh mohon ke? Tapi saya asal orang Johor…

  • @eyribear

    Boleh saya tahu berapa lama tempoh dapat kunci lepas rumah siap sepenuhnya? Tq ✌️

  • @mohdazamazanudin4847

    sama pengalaman bro…cuma rumah dalam pembinaan lagi…pr1ma sungai ular

  • @ishmayusof6985

    Tq bro, info yg sngat berguna bgi fresh grad mcm sya yg baru nk mula kehidupan. 😂