Kawan-kawan aku banyak yang tanya macam mana nak beli rumah PR1MA. So, aku just nak share sikit info dan pengalaman …
Tawaran rumah baru Selangor
#VideoSharing #Cara #Beli #Rumah #PR1MA #amp #Pengalaman #Sendiri
Kawan-kawan aku banyak yang tanya macam mana nak beli rumah PR1MA. So, aku just nak share sikit info dan pengalaman …
Tawaran rumah baru Selangor
#VideoSharing #Cara #Beli #Rumah #PR1MA #amp #Pengalaman #Sendiri
I'm your 300th liker, thanks for sharing bro!
Rumah prima ni …kena bayar maintenance cost every month eh ??
Betul ape abg ckp… Sbb sy pon tengah try prima area jb..amik type b rega 278k.. bulan2 dalam 1400.. pastu maintenance pun da 209.. mcm tu bulan2 umh saja pon da 1609… Gaji baru dlm 3500-3600.. rasanya x berbaloi..mhl sgt utk rumah saja.. untuk yg nk cari rumah better cari yg freehold..bkn leasehold..
Klw nak buat full loan boleh ke
Nak tanya klu nama ade ctos tp tk lebih 10k boleh ke loan prima ni ye
Terbaik broo
Alhamdulillah sya beli rumah pr1ma d area Tawau Sabah .. tengah tunggu Kunci saja .rumah pertama mohon lppsa
Sy dh cuba mhon tp xlepas….sedih…kata umh prima utk tlg rkyt ssh yg xprnh ade rumh ….ni bkn rumh utk rkyt ssh tp …tp utk rkyt sng dn utk kerjaan pny dana balik…kakak sy yg dh ade 2 bji rumh blh plk layak dpt umh prima…sedih rsa….bg sy mmg xadil….mmg diorg msih ptingkan tangga gaji…hny tgga gji tggi je yg layak….
Nak tnye..dh beli rumah pertama..lpas tu nak jdikn rumah kedua prima..soalan sye bleh ka htg 2 rumah sekli gus
done subs n like 🫡 go zakwan
Mcm sy meniaga sndri kan takde bank syarikat takde cukai lhdn lps ke nak bli rumah ni ? Lps tu yg duit guam semua tu sblum dpt kunci tu nak kene prepare duit berapa ? Kalau rumah prima ni full loan pun bole ke ? Ke depends pada individu?
Gaji basic 1800 lepas ka?
Saya pn minat juga nk beli rmh prima brape deposit nk byar dn bayaran bulanan? Dlm 5/600 ringgit sebulan ke
Sy nk tnya…tempoh habis loan brpo ye..
Bro kalau kerja dekat singapore boleh mohon ke? Tapi saya asal orang Johor…
Boleh saya tahu berapa lama tempoh dapat kunci lepas rumah siap sepenuhnya? Tq ✌️
sama pengalaman bro…cuma rumah dalam pembinaan lagi…pr1ma sungai ular
Tq bro, info yg sngat berguna bgi fresh grad mcm sya yg baru nk mula kehidupan. 😂
terbaik zakwan